• takida
    Glädje58 skrev 2012-03-06 18:44:17 följande:
    I dag fick jag mitt oranga kuvert och nu vet jag vad jag ska göra som pensionär... jobba
    Heidi1 skrev 2012-03-06 18:46:27 följande:
    Fick mitt igår
    Hade ju vart intressant att veta hur mycket/lite ni får. Jag kanske är alldeles för dum som tycker det ser helt okej ut......Obestämd
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-03-06 20:45:13 följande:
    Eller väldigt små utgifter
    Hahaha, dagens bästa skämtSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-06 20:48:56 följande:
    Jo det var det jag gjorde nu med för det var nog nu för mig. Han fick mig så ledsen och jag gråter sällan men det känns som det bara blir oftare nu, mormors bröstcancer... han som håller på och börjar snacka om att han ville försöka igen och skit och han verkade verkligen förändrd så bara han svänger och är samma jävla skitstövel som innan ringde min chef som vet allt från strt med skiljsmässan och snackade ut med honom och efter det känns det bättre, han är bra på att guida rätt bland känslostromar som upptår.

Tack för att du påminde mig om det Niklas. Jag behöver bli påmmind just nu, han har varit och slitit i min stackars hjärna för mycket redan.   
    Ett ex är ofta just ett ex av en anledning. Värt att tänka på när man vacklar i sina känslor. 
    Kraam{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    s07 skrev 2012-03-06 21:01:25 följande:
    Bellis o Vanilla- hm. Med risk att jag inte hängt med i hela konversationen, så håller jag med om att det blir stressigt m jobb OCH flera barn OCH rimligtvis vill man ju satsa på den man träffar, eller hur, och ibland är man inte i skrivarmode heller och kan skriva gulligt. Så ta det inte personligt!

Så jag skulle nog säga att han är 100% med sina barn, de kan du inte och ska inte konkurrera med, men håll ut så ska du nog se att det blir bra på lördag!

Personligen föredrar jag att träffas med barnen hur galet det än låter...men i mitt fall gäller det varsitt småbarn och de små funderar ju inte så mycket över vem man egentligen är. Blir mysigare vardagligt och det är ju så ens liv ser ut! Sen är det bara bonus när man ses själva, blir alltid mysigt och trevligt.

Vanilla, skitkul m två bollar i luften! Men håll den ena på halster om det inte känns 100%!

Ni är ju iaf aktiva! Imponerande! Heja!!!
    Jag får väl också skriva min vinkling om dejta och ha barn. För egen del har jag aldrig låtit någon jag dejtat träffa min son. Den dagen det händer vill jag själv känna att det är någon jag vill satsa på. Och precis som vanilla skrev så eftersom jag bara har sonen vv så blir det att ena veckan kan jag dejta hur mycket jag vill och den andra veckan fokuserar jag på sonen. Fast visst kan jag fixa barnvakt ibland även på min barnvecka, sonen tycker bara det är kul att hos sina släktingar ibland. Men inget jag gör med någon jag nyss träffat. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-06 21:11:27 följande:
    tack alla som hört av sig och skrivit här och så, herregud ni kan verkligen lyfta upp mig, nu är gråten slut illafall TACK VARE ER! Hjärta

Så undertiden i all misärskit nu då så hörde dejten av sig så jag ska sova hos honom på fredag så vi ska ta ett par glas vin. Det känns sjukt bra att ha något bra att se fram mot! 
    Vi finns här för varandra i vått och i torrtHjärta
    Och se nu för guds skull till att upprätthålla vårt slamprykte på fredagFlört
     Har man inte sex på dejt nr 1 måste man definiitvt ha det på dejt nr 2!
  • takida
    NatalieH skrev 2012-03-06 21:17:54 följande:
    Jag har mina barn till 100% och träffar jag nån som det känns bra med så kommer nog han få träffa mina barn ganska tidigt eftersom jag vill kunna träffa dejten nåt med
    Har som sagt lite svårt att be om hjälp med barnvakt i "onödan" då jag behöver hjälp när jag jobbar.  
    Ja det förstår jag. Jag har ju en vecka "fri" så då kan jag ju träffa någon lite lättare än vad du kan. Sen i grund och botten så handlar det ju om mig själv. Jag vet hur jag funkar, har en tendens att tröttna eller kanske snarare få panik när någon kommer för nära och det är dags att introducera sonen. Fast jag gömmer mig bakom att det inte kändes rätt, eller nåt, jag vet inte... 
    Fan vad det är svårt att analysera sig själv....
  • takida
    Smecker skrev 2012-03-06 21:20:00 följande:
    Fast helst på dejt 1.5!
    och hur får du ihop det?
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-03-06 21:32:02 följande:
    Jag är också väldigt försiktig med att låta barnen träffa dejter. Exet var inte lika försiktig och det var mycket prat om olika killar från och till. Jag tror att det inte är speciellt bra för barnen. Nu har ju jag varannan vecka "ledig" så det finns gott om tid att dejta.. även om jag har lagt det där på is för tillfället.

Fick höra saker som att "mamma och xxxxx träffas inte längre för att de inte vill vara kompisar mer" och ungarna funderade mycket. Tur att de ofta tänker högt så att man kan prata om det. :)
    Det är precis så jag tänker, vill inte blanda in lillen innan jag känner att jag verkligen vill satsa sen att det kan gå åt skogen i vilket fall som helst. Men jag vill åtminstone känna att jag verkligen vill.
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-03-06 21:41:53 följande:
    Har du läst Hemligheten?
    nix
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!