s07 skrev 2012-03-06 21:01:25 följande:
Bellis o Vanilla- hm. Med risk att jag inte hängt med i hela konversationen, så håller jag med om att det blir stressigt m jobb OCH flera barn OCH rimligtvis vill man ju satsa på den man träffar, eller hur, och ibland är man inte i skrivarmode heller och kan skriva gulligt. Så ta det inte personligt!
Så jag skulle nog säga att han är 100% med sina barn, de kan du inte och ska inte konkurrera med, men håll ut så ska du nog se att det blir bra på lördag!
Personligen föredrar jag att träffas med barnen hur galet det än låter...men i mitt fall gäller det varsitt småbarn och de små funderar ju inte så mycket över vem man egentligen är. Blir mysigare vardagligt och det är ju så ens liv ser ut! Sen är det bara bonus när man ses själva, blir alltid mysigt och trevligt.
Vanilla, skitkul m två bollar i luften! Men håll den ena på halster om det inte känns 100%!
Ni är ju iaf aktiva! Imponerande! Heja!!!
Jag får väl också skriva min vinkling om dejta och ha barn. För egen del har jag aldrig låtit någon jag dejtat träffa min son. Den dagen det händer vill jag själv känna att det är någon jag vill satsa på. Och precis som vanilla skrev så eftersom jag bara har sonen vv så blir det att ena veckan kan jag dejta hur mycket jag vill och den andra veckan fokuserar jag på sonen. Fast visst kan jag fixa barnvakt ibland även på min barnvecka, sonen tycker bara det är kul att hos sina släktingar ibland. Men inget jag gör med någon jag nyss träffat.