Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-12-03 17:08:38 följande:
    absolut. så är det helt klart. men för mig är inte sex det absolut viktigaste i förhållandet även om det är viktigt såklart. därför så känns det som om andra sidor är viktigare att utforska först för mig. Kan inte få allt på bara 2 dejter liksom
    Om jag ser till mig själv, så har alla förhållanden jag haft sen 1995 börjat med sex på första dejten, och oftast med rätt fräck jargong. Inräknat mitt ex som jag var ihop med i 8 år och gift med i nästan 7. Så jo, man kan visst få allt på bara 2 dejter, eller till och med på bara 1 dejt, förutsatt att man vill.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-03 17:13:03 följande:
    Hmm lite för starkt för mej med tanke på att jag inte druckit på ett tag, bra början med en cider eller två då ;) Men om jag får blanda så går det kanske bra haha
    Cola och single malt Lovar att rulla dig hem sen
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-03 17:25:20 följande:
    Du känner mig väl hör jagTungan ute
    Game recognize game

På med klänningen och
    ">

• Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-12-03 17:30:32 följande:
    visst kan man få allt på 1-2 dejter men det jag menar är att man kanske inte kan förvänta sig det. Har man tur så blir det fullträff på alla sätt och vis direkt.
    Där håller jag med dig, man skall aldrig förvänta sig något. Men jag tror att om man är öppen för allt så löser sig det mesta. Tyvärr är många idag väldigt inrutade i hur saker "ska" vara och vad man "får" göra hit och dit, vem som skall ringa, när det är ok att hålla handen, hur ofta det är ok att höra av sig osv osv. Jag funkar inte med såna människor för 5 öre.
  • Smecker
    etanol skrev 2011-12-03 17:19:34 följande:
    Säg inte såååå....*suck* Det måste ha märkts tidigare, nånting som inte stämde på nätet. Ge mig nånting pretty pls with sugar on top Solig
    De gånger det inte stämt för mig har det allt funnits ett svagt drag av tvivel. Inte alltid jag lagt märke till det i tid bara.
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-03 17:34:36 följande:
    vilken nostalgitripp!
    Lite Vin Diesel med
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-03 17:45:41 följande:
    Jag måste bara hålla med. Detta fenomen med att tycka att allt klickar till 120% på nätet och sen irl inte funkar alls är väldigt vanligt.
    Därför har jag slutat med att maila i veckor/månader.. ser absolut ingen vits i det. Träffas så fort som möjligt är/var min melodi.
    För att undvika så mycket av besvikelse som möjligt. 
    Det är en vettig inställning. Dessutom märker man ifall den andra personen är lika framåt, inte alla som fixar att träffas "så snart".
  • Smecker
    etanol skrev 2011-12-03 17:48:59 följande:
    *håller för öronen och sjunger rysligt högt och falskt*
    *stoppar in mörk choklad i munnen på*
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-03 17:50:01 följande:
    kan absolut hålla med dig, bra att träffas tidigt innan man hunnit bygga upp massa förväntningar. Bara för att det klicar via datorn betyder det ju inte att det gör d på riktigt o vice versa. 
    Helt rätt.. På med festklänningen nu! 
    ">

• Smecker
    etanol skrev 2011-12-03 17:51:34 följande:
    Det är mitt substitut. Finns väl inget som är syndigare än det...som inte rör, du vet...
    *viftar med en bit till*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!