• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-06 21:41:32 följande:
    Jag vet inte faktiskt om det inte bara faller sig så naturligt så kan det vara just med den här killen att det är värt att gå sakta fram, han verkar vara en väldigt bra och speciell kille. Jag hoppas stenhårt på detta för han har en stabil grund att stå på, framtidsvisioner, han verkar ha egna hobbys han brinner för... det finns så mycket. Allt prat igår var helt fantastiskt det gick så på djupet!
    Du är värd all lycka, ta det i den takt som känns rättHjärta
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-06 21:47:39 följande:
    Tack vännen vad snäll du är!! Haha nu blir jag snart lipfärdig jag visste inte att jag hade så många som brydde sig om mig, jag sa en gång när jag fick en fråga om jag ofta grät av lycka. Aldrig sa jag då jag har nog aldrig gjort det. Men ni lyckas, herregud ni vet inte hur mycket ni alla får mig att växa och må så mycket bättre.
    Hjärta
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-03-06 21:50:22 följande:
    Vi luder håller ihop i vått och torrt Hjärta
    såklart{#emotions_dlg.flower}
  • takida

Bara så att ni alla vet: min dejt, han saknar migGlad massor:) Det känns stortHjärta
    Nu ska jag somna med ett leende på läpparna:)

Gonatt alla fina{#emotions_dlg.flower} 

• takida

Ni har skrivit en massa intressant sen jag gick och sov ju;) jag känner mig mycket bättre idag men sonen vakna snorförkyld istället..

• takida

Varför kom ni in på längd, vikt och skostorlek förresten?
    Mina fötter har blivit större sen jag fick barn så nu har jag stl 37/38. Rätt stort för mina 158cm över marken. Till det en vikt på runt 50kg. Så liten och nätt skulle jag kalla mig;)

• takida

Vanilla: apropå killarnas utrustning. Jag har träffat på i vart fall två som vart låångt under medel. De som säger att storleken inte har betydelse kan slänga sig i väggen! Men.. Den ena av dem kunde minsann kompensera, han hade fingrar to die for;)

• takida
    Glädje58 skrev 2012-03-07 18:02:46 följande:
    Men det blir inte kul för honom om du vinner. Det är väl viktigare att du vinner hans hjärta än att du vinner en match.
    Jag har vinnarskalle så det skriker om det, inte för att jag brukar vinna, men inte tusan skulle jag lägga mig bara för att liksom....
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-07 15:01:44 följande:
    Har beställt en resa till Rhodos med min bästa väninna och hennes yngsta dotter, vi åker den 10/6 och är borta en vecka. All inclusive. Bara slappa, slappa, slappa. Och dricka drinkar. Kanske äta. Och sen slappa lite till!

SoligSolig
    Dit åker jag i slutet på maj, så niceGlad
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-07 18:46:17 följande:
    Då är vi två ska vi bowla någon dag
    Klart{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!