Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-12-05 18:25:01 följande:
    Jag tycker det är en självklarhet att man ska ställa krav och inte nöja sig med vem som helst. För min del så vill jag ju träffa EN person som jag ska spendera mitt liv med och då är det ju vissa saker som är viktiga för mig för att det ska kunna fungera.

Jag har rätt mkt krav men kraven är ganska "vanliga" så jag tror inte det är nåt konstigt och avancerat som gör att jag minimerar mina chanser att hitta nån. Anledningen till att det inte funkat med tidigare dejter (förutom den sista då) är ju att det inte varit nån kemi mellan oss, inte för att de inte uppfyllt mina krav.

Jag har haft oturen att träffa personer tidigare i mitt liv (de jag haft förhållande med) som inte varit helt stabila i psyket och varit väldigt egoistiska. Det är i stort sätt bara de kraven jag har och det är ju inte direkt så att jag då inte har nån chans att träffa nån.
    Haha jag bara älskar krav listor lite som att gå på coop och handla då...  Hade in diskurs med massa gifta par på julbordet och jag slängde ut frågan ang kravlistor... 

Konsensus blev att när en person börjar med kravlistor  går man över från att försöka hitta kärleken till att försöka hitta en utopi av kärlek projekterat på en man. 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2011-12-05 21:25:21 följande:

eller så är alla ute på dejt

Jag skall på dejt om 12 tim ;) Ingen aning om vem personen är. Har bara fått veta att det är en kompis kompis men hon vill inte säga vilken kompis det är *skratt*  Men vi har tydligen träffats Glad fattar nada jeje wish me good luck......
  • starchild81

Idag skall starchild på sin andra dejt ;) med denna mystiska tjej..... ^^ fick ett fint sms förut " jag förstår varför du knappt har varit singel sedan du var 17 " tihi ha en underbar dag alla sötisar och lycka till med era dejter

• starchild81
    NatalieH skrev 2011-12-07 15:08:53 följande:
    Ha det så jätte trevligt :)
    oooja det skall vi ha e på g dit nu :) blir lite vin, kex, briostar o vindruvor + en massage hon råkade hitta mitt intyg från axelssons... Farligt att städa och glömma bort att stoppa undan viktiga intyg morr.. Tror dock jag kommer att få en trevlig kväll/natt ;)
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2011-12-07 15:07:09 följande:
    lycka till, hoppas att du får en trevlig dejt.
    taaaack !!!!!!!!!!!!!!!!
  • starchild81
    bellis79 skrev 2011-12-07 16:01:35 följande:
    Vad skoj! Stort lycka till!!
    STORT tack det kommer att gå bra... Det är ju mig vi snackar om =P
  • starchild81

Lycka till med era dejter ;) här funkar det klockrent. Klickade med första normala tjejen jag träffade.. ;)

• starchild81
    kristinah skrev 2011-12-12 19:54:41 följande:
    har alla träffat nån nu? det verkar vara en kärlekstråd mer än en nätdejtingsfrutrationstråd
    japp inga singlar kvar =)
  • starchild81
    Anonym (ny) skrev 2011-12-13 16:43:20 följande:
    Hur många dejter var ni på innan ni gick hem till personen ni dejtat första gången?
    Jag som över hos min nuvarande tjej efter andra dejten.... ;) 
  • starchild81
    starchild81 skrev 2011-12-13 20:22:50 följande:
    Jag som över hos min nuvarande tjej efter andra dejten.... ;) 
    sov över skall det stå. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!