Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym (ny) skrev 2011-12-05 18:25:01 följande:
Jag tycker det är en självklarhet att man ska ställa krav och inte nöja sig med vem som helst. För min del så vill jag ju träffa EN person som jag ska spendera mitt liv med och då är det ju vissa saker som är viktiga för mig för att det ska kunna fungera.Jag har rätt mkt krav men kraven är ganska "vanliga" så jag tror inte det är nåt konstigt och avancerat som gör att jag minimerar mina chanser att hitta nån. Anledningen till att det inte funkat med tidigare dejter (förutom den sista då) är ju att det inte varit nån kemi mellan oss, inte för att de inte uppfyllt mina krav.
Jag har haft oturen att träffa personer tidigare i mitt liv (de jag haft förhållande med) som inte varit helt stabila i psyket och varit väldigt egoistiska. Det är i stort sätt bara de kraven jag har och det är ju inte direkt så att jag då inte har nån chans att träffa nån.
Konsensus blev att när en person börjar med kravlistor går man över från att försöka hitta kärleken till att försöka hitta en utopi av kärlek projekterat på en man.
fattar nada jeje wish me good luck......