Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 00:56:38 följande:
    Eh nää
    Eh joo. Flört Kolla vad du skrev..Oskyldig
  • Cocacola

Är det bara jag som råkar ut för finnar som pratar hur många minuter som helst innan de inväntar svar och konstaterar att jag inte förstår dem? och sen kommer med en mening eller två på svenska istället. Kan inte låta bli att undra vad somliga egentligen sagt (mellan 5 och 15 minuter snack måste ju innehålla något lixom)

• Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 01:12:23 följande:
    Hahaha jag har klippt lite längre än axellångt och känner mig korthårig allt är relativt

Borde vara ungefär som mitt då. Trivs med längden, eller ja... det är en bra början. Mitt hår verkar dock ha fått fnatt och jag behöver klippa mig men då blir det ju kortare igen Skrikandes 
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-25 01:11:15 följande:
    Jag håller på att spara nu :P Tänkte att jag iallafall en gång i livet ska prova att vara långhårig.

Why?
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 01:18:52 följande:
    Cocacola: jag har inga finnar och de jag haft förut har inte pratat med mig... Hahaha sorry kunde inte låta bli

Nu sängen

Misstänkte att någon inte skulle kunna låta bli... :P

God natt! 
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 01:05:38 följande:
    Åh.. känner du dig efter?
    Jaaaaa.... Not fun! För trött tror jag. Kan också bero på att jag kollar på för många sidor samidigt :P
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-25 01:24:44 följande:
    Jag sa ju det :P Jag vill prova att ha långt hår innan jag tappar det :P

Nej, du sa nån gång i livet. Ingenting om att du ska tappa det. Men det ska du tydligen?
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-25 01:32:38 följande:
    Nej men det är väl ganska vanligt att man gör när man blir äldre? Men än visar jag ingen tendens på det, men vem vet. 

Jo, kanske. Men det beror väl på lite vad man har för gener också?
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-04-25 05:35:01 följande:
    Vad tusan gör man? La mig strax innan midnatt och har inte sovit en blund, inte en enda sketen minut. Ätit tre knäckemackor och ett glas te nu. Många tankar som rör sig i huvudet på en trygghetsnarkoman. Eventuellt ny lägenhet på gång, kanske dejt på gång. Och, ja just det, ett brev från skatteverket om 24.000

Det lät osmidigt att äta ett glas med te, hade nog varit bättre att dricka teet och äta en till macka eller något...

Menar du att man får svårt att ova när man har mycket tankar i huvudet? Har jag inte märkt... Flört 

Känns det bra med lägenheten? och berätta mer om den där eventuella dejten! 

Vill de ha eller ska du få? Gissar på förstnämnda...     
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!