Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Borgarbracka skrev 2011-11-27 23:56:42 följande:
    ...Jag är ganska upptagen med mitt jobb, lite av det som är mitt liv. Jag älskar mitt arbete och det är det jag identifierar mig med. Om någon frågar vem jag är så är det min yrkestitel, känns kanske väldigt främmande för vissa, men alla är olika. 
    Borgarbracka skrev 2011-11-28 01:18:29 följande:
    ...Vad filosofisk man kan bli när man sitter i baksätet på en taxi, på väg hem från jobbet...
    Lite nyfiken bara... Heter du Carl Gustaf?
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 22:44:00 följande:
    Jaha har Glädje kommit hem med sin dator än? Jag hade den här på en liten service, alltid uppfriskande att se lite filöverföringar på kvällen från en kass hårddisk Tungan ute  
    Jajjemensan, jag är hemma nu  Glad

Jasså, du kallar det vi höll på med för filöverföring  
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-28 23:53:11 följande:
    Du dåg att jag kastade al kass musik va?

Och de där bilderna av dig i mnkini ska du verkligen spara dom?  
    Bilderna är nog inget att ha längre med tanke på de nya vi tog ikväll. Helt grymma blev de  Flört

ps jag lånar din bikini till helgen när jag ska till Lerums äventyrsbad
  • Glädje58
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-29 00:13:16 följande:
    Jag blev dumpad av en smörig bratz för att han missat att jag har barn..

Fan vilken tönt!
    Du skulle kanske börja vaska bratz. Du vet, ragga upp två, släng bort en och använd den andra...
  • Glädje58

Jag ska också gå och lägga mig. Har lovat att väcka vännen igen halv sex.

God natt med er allihopa. Dröm om lyckade dejter... Solig 

• Glädje58
    bellis79 skrev 2011-11-29 10:14:03 följande:
    ...Han bad även om ursäkt och vi båda sa att vi behöver bli bättre på att kommunicera med varandra..
    Det här är guld värt  Glad
  • Glädje58
    giftgrodan skrev 2011-11-29 11:35:46 följande:
    bytte just presentation. Ska bli jäkligt intressant att se om den kan ge bättre utfall än den gamla...
    Jag byte presentation för en vecka sedan, skrev att jag är tacksam om ni inte hör av er... Det funkar bra än så länge  Skrattande  Nu kan jag leva som den singel jag föddes till. Mmmmm.....
  • Glädje58
    bellis79 skrev 2011-11-29 13:51:14 följande:
    Känns bra nu och jag ska försöka hålla mig lugn också.. båda är envisa o har hett temprament även om han tror jag är lugn bara för jag varit det hela tiden.. han fick nog se en annan sida av mig igår..
    Men denna kille kan jag inte förlora helt enkelt känner jag...
    Så kan jag känna med min vän också. Vi kan bråka rätt så rejält, men eftersom vi ändå älskar varandra så finns det en vilja att bli sams igen och se till att relationen fungerar bra. Efter varje tjafs/bråk blir förhållandet bara starkare. Så vill jag ha det med min partner i framtiden också. Gillar faktiskt att det hettar till ibland. Mitt äktenskap hade inget sådant och det dog ju ut så sakteligen...
  • Glädje58
    Smecker skrev 2011-11-29 17:30:41 följande:
    ...PS
    Jag är programmerare från början.. just sayin' ...
    Vanilla ice queen skrev 2011-11-29 17:56:20 följande:
    Jag kan lära dig att dansa bugg  ...
    Nej nej nej nej.... Det är absolut förbjudet att prata om bugg med en programerare. Gör aldrig om det....
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!