• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-03-07 19:26:09 följande:
    Undra varför hon är så kunnig om detta område Drömmer
    slampa?Skrattande
  • takida
    Night sky skrev 2012-03-07 19:58:27 följande:
    Nä, men trodde nog att ni killar skulle dejta lite mer
    tror att killarna är mer restriktiva vad gäller att berätta om sina dejter, eller?
  • takida

Ikväll kommer det dubbelavsnitt med Grey´sGlad
    Sitter här färdigladdad med chips och dricka:)

• takida
    Legacy skrev 2012-03-07 20:24:33 följande:
    Över vilka som ställer mest jobbiga frågor och vem som ligger i topp i slampligan Drömmer
    Jag vet vem som innehar förstaplatsen över jobbigaste frågornaSkrattande
    någon som anar vem jag tänker på?Tungan ute
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-03-07 20:28:49 följande:
    En till som bor i Göteborg
    Göteborg på mig med:)
  • takida

Läste igenom några av mina gamla inlägg i tråden, haha vet inte hur ofta jag skrivit att nä nu lägger jag ner allt vad dejting heterSkrattande
    Tur jag inte gjorde det för då hade jag aldrig träffat min nuvarnande dejtHjärta

• takida
    Legacy skrev 2012-03-07 22:03:58 följande:
    Fy FAN det är bara 6 dagar kvar ju till årets största händelse!!!!!!!!!!!!!!!!

Twilightfilmen släpps den 13:e Skäms vem behöver p-rullar när man kan glo sig blind på han Edward Drömmer  
    vågar jag ens bekänna att jag inte sett en endaste twilightfilm?Obestämd
  • takida
    Smecker skrev 2012-03-08 00:15:11 följande:
    Du är min idol. Jag önskar jag vore lika cool som du. Istället fick jag köpa en låda kaustiksoda på Netto för att bränna bort filmerna ur hjärnan..
    Nu tror jag allt att du drog en liten vit lögn, för Netto har minsann inte någon kaustiksoda...

Men din idolSkrattande wow
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-08 09:30:43 följande:
    Åh vad jag känner igen mig i det du skriver!utom det där med bakgrund då... Men efter att ha levt i ett fast förhållande under väldigt många år och sen går ut på "singelmarknaden" så är man nog en smula naiv. Jag har gått på så många klyschor och rammlar in i dem fortfarande. Man vet ju aldrig innan om det är bra eller anus... Men varje misstag är ju en erfarenhet rikare så det är bara att vara glad!

Fy vad ledsen jag är idag. Önskar att jag varit anonym i tråden så jag kunnat skriva av mig lite och få råd (skulle behövas) men nu är jag inte det så får hålla det för mig själv... Har iaf avbokat kvällens date och ska nog ligga hemma och gråta i stället
    Vet inte om jag alltid är så bra på att ge goda råd men vill du skriva av dig lite så är det bara att inboxa. 
    Kramar{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!