Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hoppas alla hade en trevlig valborgGlad Själv känner jag mig ganska sliten efter två utgångar inom loppet av några dagar. Det är hårt att vara singelFlört Hann iallafall med att se en brasa och lite raketer.

• lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-01 18:22:58 följande:
    Sliten här också, men det var trevligt med lite grillande; gitarrspelande osv :) Sommar känslan gjorde sitt också.

Det låter mysigt. Livet känns så mycket roligare när det börja gå mot sommartider. Glad
  • lemonina

Loggade in på HP och då har jag fått en flirt av en kille som ser fruktansvärt bra ut. Samt att han kallar sig tiesto då kan det bara innebära att vi gillar samma musik. Men han har ingen presentation så jag skickar en flirt tillbaka "dig vill jag veta mer om". Då skriver han några rader och jag känner mig lite besviken

En snygg smal tjej som gillar housemusik o kan laga mat måste man ju bara flörta med... ;)
    läget? var valborg bra? :)

Varför börja med att kommentera mitt utseende? Nu vet jag inte ens om jag vill svara.  

• lemonina
    Glädje58 skrev 2012-05-01 18:49:18 följande:
    Du fick ju inte ens svar på din fråga

Nej jag tyckte att den var väldigt tydlig eftersom jag till och med uttryckte den i form av en flirt.
  • lemonina
    Bubsan skrev 2012-05-01 19:56:48 följande:
    Fast å andra sidan det du fastnade för hos honom va ju samma som han fastnade för hos dig, du sa han va snygg o gillade samma musik, han skickar till dig du e snygg o gillar bra musik. Nu e det väl bara o börja fråga vad du vill veta

det har jag redan gjort när alla är så sega med att svara hahaFlört nu vill han ha mitt nummer, men känner mig lite osäker...
  • lemonina
    Bubsan skrev 2012-05-01 20:02:17 följande:
    Haha bra bra, man kan ju inte sitta o vänta hur länge som helst
    Lite snabb med o vilja byta nummer kanske

Nej precis borde finnas någon akutknapp här i nätdejtingdjungeln som man kan trycka på när man behöver hjälp hihiFlörtJa jag sa att jag inte vill ge ut nummret än. Vill få lite mer uppfatning först men vet i fasiken hur det ska gå till utan att ge ut nummret.
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-05-01 20:04:26 följande:
    Tiesto. Det är inom min genre men det är sällan jag hittar bra tjejer som har samma.
    Ja samma här det är väldigt sälla jag hillar någon som lyssnar på house eller techno i den här stan.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-01 20:07:09 följande:

Han kanske bara gillar samma droger som dj tiesto ;P

Mäh nu ska du inte vara sådan.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-01 20:13:56 följande:

Adagio for strings :)
    Det är grejer det.Flört Tiesto var faktiskt som bäst när han höll på med trance. Gillar inte dagens Tiesto lika mycket.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-01 20:22:27 följande:

Jag har inte lyssnat hemskt mycket på honom men när jag försökt få trance influenser för eget bruk är det honom jag lyssnat på, Adagio for Strings tycker jag är fantastisk i den ursprunliga klassiska kompositionen också, Men tiestos version är helt ok :) Gillar att det jag hört från honom varit melodiskt; Annars verkar trance dött ut och ersatts med dubstep och det är jag inte så förtjust i.

Gillar inte heller dubstep, det låter bara konstigt. Samma gäller även garage och drum and base inte alls min typ.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!