• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • lemonina
    Cocacola skrev 2013-02-23 18:53:16 följande:

Alla som börjar kan väl inte vara i 20års åldern heller...

Låter som ett kul ställe att jobba på (fast kanske drygt ibland också). Var "mr right now" något för dig då?

Sakta i backarna haha Har ju bara konstaterat att han är snygg än så länge.
    Jo det kan de nog nä jag vet faktiskt inte. Jag hänger inte runt universitetsområdet så mycket nu när jag jobbar.
    Nej "mr right now" blev det ingen dejt med hihi. Ja det är ett bra gäng jag jobbar med just nu men de kan väl kanske gå lite väl hårt in för att hitta mannen för mig ibland.

Ja du får välförsöka utväxla några ord med honom nästa gång ni ses i trapphuset   
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • Heidi1

Måste ta och kolla in om det finns någon snygging som bor här.

• Madida
    Cocacola skrev 2013-02-23 16:53:57 följande:
    Halloj!

Hur har ni det och vad gör ni?

Jag har konstatrat att grannen är snygg och att jag äntligen hamnat på rätt utbildning. Back on track mao.
    Åh, härligt! Det är skönt när man känner att man äntligen hamnat rätt.
    Dejten gick bra. Han var snuskigt snygg, nästan sådär så jag blev generad. Och kul att snacka med. Men nog inget för framtiden. 
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • ulfsas

Var på dejt i fredags. Lite äldre tjej än vad jag är. Tyvärr såg hon ut att vara säkert 10 år äldre ut än i verkligheten.
    Visst var det trevligt men..... 

Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Madida
    ulfsas skrev 2013-02-24 00:26:25 följande:
    Var på dejt i fredags. Lite äldre tjej än vad jag är. Tyvärr såg hon ut att vara säkert 10 år äldre ut än i verkligheten.
    Visst var det trevligt men..... 
    10 år äldre ut än i verkligheten? Du menar att när ni träffades så såg hon ut att vara 10 år mer än vad hon var?
  • lemonina
    Madida skrev 2013-02-24 00:35:25 följande:
    10 år äldre ut än i verkligheten? Du menar att när ni träffades så såg hon ut att vara 10 år mer än vad hon var?

Ja jag blev också konfunderadObestämd
    If you resolve to give up smoking, drinking and loving, you don't actually live longer; it just seems longer
  • ulfsas
    Madida skrev 2013-02-24 00:35:25 följande:
    Jag uttryckte mig lite tokigt. Hon såg 10 år äldre ut i verkligheten än på sin bild på Match.
  • ulfsas
    lemonina skrev 2013-02-24 00:44:35 följande:

Ja jag blev också konfunderadObestämd
    Intge undra på när någon har ett major syftningsfelTungan ute
  • Madida
    ulfsas skrev 2013-02-24 00:47:07 följande:
    Jag uttryckte mig lite tokigt. Hon såg 10 år äldre ut i verkligheten än på sin bild på Match.
    Kanske lagt upp gamla bilder? Jag fattar inte varför man gör sånt, alltså lägger upp förskönade bilder. Tror man att det inte ska synas när man träffas?
  • lemonina
    ulfsas skrev 2013-02-24 00:48:05 följande:
    Intge undra på när någon har ett major syftningsfelTungan ute
    haha ingen fara jag förstod nästan vad du menade när jag läste mellan raderna. Så det känns inte som det blir någon mer dejt där eller?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!