• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Vanilla ice queen

Hahaha ja faktiskt Ska aldrig mer dricka alkohol efter förra helgen haha Tog årets premiärdopp utomhus på fyllan i lördags och kände att jag nog borde hålla mig nykter tills det blir varamare ute iaf

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 03:48:37 följande:
    Hahaha ja faktiskt Ska aldrig mer dricka alkohol efter förra helgen haha Tog årets premiärdopp utomhus på fyllan i lördags och kände att jag nog borde hålla mig nykter tills det blir varamare ute iaf
    VA, hackade du hål i isen då eller?

Ditt beslut verkar vara baserat på ren överlevnadsstrategi då. Klokt. Mer än 20C i vattnet= drinkSkål 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Vanilla ice queen

Ulfas: Haha Nää hittade en sjukt inbjudande fontän med lampor och allt mitt i stan. Den var förvånansvärt djup då jag inte bottnade. Haha! Så +15c i vattnet (är ingen jäkla pussy) så betyder det alkohol tillVanilla

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 03:56:41 följande:
    Ulfas: Haha Nää hittade en sjukt inbjudande fontän med lampor och allt mitt i stan. Den var förvånansvärt djup då jag inte bottnade. Haha! Så +15c i vattnet (är ingen jäkla pussy) så betyder det alkohol tillVanilla
    Såklart att du inte är, bara du har en så är det gott nogOskyldig

15C it is.

Nu skall jag släcka och se om John Blund kommer förbi.
    God natt Vanillalilla. 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Cocacola
    lemonina skrev 2013-02-23 19:11:54 följande:
    Jo det kan de nog nä jag vet faktiskt inte. Jag hänger inte runt universitetsområdet så mycket nu när jag jobbar.

Nej "mr right now" blev det ingen dejt med hihi. Ja det är ett bra gäng jag jobbar med just nu men de kan väl kanske gå lite väl hårt in för att hitta mannen för mig ibland.

Ja du får välförsöka utväxla några ord med honom nästa gång ni ses i trapphuset   

Tänkte hälsa och presentera mig vid första bästa tillfälle (lik som med övriga grannar). Kanske blir idag, vem vet?
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2013-02-23 19:18:16 följande:
    Måste ta och kolla in om det finns någon snygging som bor här.

Ett absolut måste!

När flyttade du dit?
  • Cocacola
    Madida skrev 2013-02-24 00:12:08 följande:
    Åh, härligt! Det är skönt när man känner att man äntligen hamnat rätt.

Dejten gick bra. Han var snuskigt snygg, nästan sådär så jag blev generad. Och kul att snacka med. Men nog inget för framtiden. 

Japp!

Hmm? Lyckad dejt med kul kille som serbra ut men du dömmer ut honom direkt, varför?
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2013-02-24 00:47:07 följande:
    Jag uttryckte mig lite tokigt. Hon såg 10 år äldre ut i verkligheten än på sin bild på Match.

Då börjar det lite snett ju...
  • Cocacola
    Madida skrev 2013-02-24 00:48:43 följande:
    Kanske lagt upp gamla bilder? Jag fattar inte varför man gör sånt, alltså lägger upp förskönade bilder. Tror man att det inte ska synas när man träffas?

Det förbryllar mig med... Visst vill man ha bra bilder men om de ger en helt annan bild av mot hur man vanligtvis ser ut är man helt fel ute. Föredrar när det är många bilder, alla ger ju olika intryck så det ger en bättre uppfattning om hur personen ser ut när man ser flera. Tycker jag.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!