• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Heidi1
    Cocacola skrev 2013-02-24 10:58:39 följande:
    Och har fortfarande inte kollat om du har snygga grannar? :-O

Är ju inte så länge jag har varit singel.
  • Madida
    Cocacola skrev 2013-02-24 10:02:48 följande:

Hahaha! Lovely!
    Ja, det var en mycket bra idé från min sida om jag får säga det själv Gärna sån polaroidkamera (stavning?) där mn kan skriva numret på baksidan. Så kan man sitta och välja dagen efter.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    ander25k skrev 2013-02-24 11:21:52 följande:
    Ärliga bilder är det få som har , har som stött på allt för många där bilden är för gammal , och motsvarar inte förväntningarna , då är dejten redan då förstörd , kan man inte vara ärlig från första stunden , så finns inget hos mig att hämta .
    Har tillomed här bilder så man ser hur jag ser ut , ingen ide att vara anonym för min del .

Jag har så ärliga bilder som jag kan. Och jag hoppas att folk tycker att jag ser ut som på mina bilder Men sen är det klart att som jag ser ut på min profilbild ser jag kanske inte ut hela tiden. Däremot försöker jag tänka på att inte bara ha bilder från festligare tillfällen då hår och smink är extra fixat, för så ser jag def. inte ut hela tiden Jag tror jag är ganska lik min profilbild här på FL. Hoppas det
  • ander25k
    Madida skrev 2013-02-24 12:03:11 följande:
    Jag har så ärliga bilder som jag kan. Och jag hoppas att folk tycker att jag ser ut som på mina bilder Men sen är det klart att som jag ser ut på min profilbild ser jag kanske inte ut hela tiden. Däremot försöker jag tänka på att inte bara ha bilder från festligare tillfällen då hår och smink är extra fixat, för så ser jag def. inte ut hela tiden Jag tror jag är ganska lik min profilbild här på FL. Hoppas det
    Sådana kort är OK ,vanliga fest bilder talar en sanning , dom andra bilderna gör inte det  men många har just bilder , som är retuscherade 5 -6 år gamla och riktigt stylade av proffs .
  • Vanilla ice queen

Hahaha eller hur, man gör ju grimaser och har en mimik i ansiktet irl vilket så klar gör att man inte ser ut som på en stillbild. Många blir ju sjukt olika sig på bild än irl... Ingen har klagat på mig iaf Men Nää jag ligger inte välsminkad i soffan med sängkammarblick 24/7

• Heidi1

Ja det är viktigt att man har en bild där man är lik sig. Träffade en kille en gång som inte alls var lik sig på bilden. Riktigt tråkit.

• Madida
    ander25k skrev 2013-02-24 12:06:40 följande:
    Sådana kort är OK ,vanliga fest bilder talar en sanning , dom andra bilderna gör inte det  men många har just bilder , som är retuscherade 5 -6 år gamla och riktigt stylade av proffs .
    Gamla retuscherade bilder skulle jag aldrig lägga upp, då hade jag bara varit skitnervös är jag skulle gå på dejten. Jag har nog iofs någon bild som är äldre men då har jag skrivit det.
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2013-02-24 12:08:40 följande:
    Hahaha eller hur, man gör ju grimaser och har en mimik i ansiktet irl vilket så klar gör att man inte ser ut som på en stillbild. Många blir ju sjukt olika sig på bild än irl... Ingen har klagat på mig iaf Men Nää jag ligger inte välsminkad i soffan med sängkammarblick 24/7
    Hahaha, precis! Skulle man se mig exakt just nu så skulle man nog inte tycka att jag var lik min profilbild här. Rufsigt utsläppt hår, inget smink, alldeles säkert nåt skrynkligt kuddmärke på kinden, mjukisbyxor, linne, stora fluffiga inneskor och inte det minsta förförisk blick
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!