Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-12-01 19:23:24 följande:
    Nu utgår jag bara från hur jag själv tänker, men måste man sätta en etikett på allting? Är det viktigt vad man kallar det?
    Nej det måste man väl inte men om han säger att han vill ha kvar mig som vän så länge för att det eventiellt skulle bli nåt mer framöver så förstår jag inte riktigt vad han vill?! Och ja jag ska fråga honom.
    Glädje58 skrev 2011-12-01 19:23:07 följande:
    Det är jag med, men va tusan, efter en stund så har väl du också gjort det du skulle med släpet. Hur var det nu, man tittar i backspegeln och vrider åt motsatt håll. Låter som man skulle prova samma sak med dejting...
    Fast jag kör mer taktiken att ringa nån som kan och försöker se/låta söt. Så får jag hjälp
    Glädje58 skrev 2011-12-01 19:24:27 följande:
    Men kela bara lite lite grann då, bara för att inte hamna i dejtträsket.
    Men jag vill inte kela lite grann. Jag vill HA honom!
    Smecker skrev 2011-12-01 19:30:32 följande:
    Har du bråttom någonstans? Om inte, och om du är intresserad, ta det bara lugnt och se vart vindarna för dig. Om du inte orkar är det en annan femma, då får du utgå från det istället.

Jag vet, jag är jävligt jobbig med mitt "go with the flow"  
    Ja usch ja, jag har alldeles för mycket kontrollbehov :-S Jag vill ha koll på saker och ting.
    Glädje58 skrev 2011-12-01 19:31:48 följande:
    Du kan inte äga honom, är det det han känner?
    Nu missförstod du mig nog. Jag menar att jag inte bara vill kela lite då å då. Jag vill ha honom = ha sex med honom! Massa sex!
    Smecker skrev 2011-12-01 19:32:19 följande:
    Jag vet inte, komma ihåg saker är inte min starka sida. Skall hämta fusklappen, den ligger i jeansen.

... som ligger i tvättmaskinen.. fan.. Tungan ute
    Åååhhh! Panik! Du får återkomma när du fått tag på nya steg?!
    Smecker skrev 2011-12-01 19:35:48 följande:
    Kontroll är en illusion, det enda du kan kontrollera är dig själv och knappt ens det. Fast det vet du redan.
    Jag vet! Störigt!

Så, nu var allt avslutat! Vi pratade rätt länge och för varje sak han sa så tyckte jag bara bättre om honom. Han verkar vara så förbannat bra. Och han sa att han tyckte att jag var fantastisk.

Men att träffa mig rev upp en massa som han inte verkat bearbeta sedan sin separation. Inte saker ang hans ex utan hans barn. Att han är så otroligt plågad över att bara få träffa dom varannan vecka. Han känner sig misslyckad och massa sånt.

Jag tycker det känns skit! Han gillar mig, jag gillar honom. Men han mår för dåligt i sitt liv i övrigt för att fortsätta nåt med mig.

SVORDOM!

Smecker skrev 2011-12-02 04:44:54 följande:
    Nu är jag inte särskilt mycket för styjkekjamaj hit och dit, annars hade du fått en miljon av dem. Om du däremot tror att det går att banka lite vett i huvudet på honom med en stadig knölpåk så är jag rätt person. Jag kan till och med ta med min egen knölpåk.

Om du kan, och vill, pausa killen känslomässigt men släpp inte kontakten helt. Ifall han får ihop sitt inre framöver och du fortfarande är ledig och intresserad så vore det dumt att ha tappat bort varandra helt.
    Tack!! Kyss Och styjkekjamaj är ett FL-påhitt som vi hade kunnat klara oss utan. Men kramar däremot...

Jag frågade vad han menade med att vara vänner och det var inte att ses. Han sa att han bara inte vill vara ovän med mig. Sen var han tyst ett tag och så sa han "Och så vill jag väl inte stänga dörren helt...men det känns inte rättvist mot dig att säga så..."

Men jag är absolut inte arg på honom och jag hoppas att jag hör av honom igen om ett tag. Om så bara för att kolla läget. Han är för bra för att bara tappa bort helt. Om inte annat så kommer jag skicka och önska honom en god jul sen.
    Cosan skrev 2011-12-02 10:30:44 följande:
    Hm, tycker faktiskt det låter lite konstigt. Se till att få lite distans till den här killen och tänk till. I min värld lägger man inte över massa av sitt förflutna på en en ny partner och speciellt inte efter EN dejt, varför ska du höra på varför han känner sig misslyckad mm. Att sen bre på med ord som att du är fantastisk hade jag uppfattat som manipulativt. Låter inte sunt i mina öron.

PS: Ta detta på rätt sätt nu, säger bara i all väl mening att du kanske ska tänka till lite, jag har absolut inte hela bilden heller DS.
    Jag hade kanske också sett det som du om jag var utomstående men jag betvivlar att han är manipulativ. Och det jag skrev var ju en enormt kortfattad sammanfattning av ett nästan 2 timmar långt samtal.

Jag BAD honom berätta och jag tror helt enkelt att han ville vara ärlig. Men jag kan inte vara säker.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!