• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-26 11:58:14 följande:
    Haha, jag vet inte riktigt om jag håller med dig och det. En fjantig "Jag gömmr mig bakom ett träd" bild på långt hål är dock inlagt, alltid något.. :P  Får försöka fixa lite bättre bilder sen, nån gång...

Jag har ett foto där jag gömmer mig bakom en massa lövtäckta grenar och skrattar. Tycker det är en skön bild
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Cocacola skrev 2012-04-26 12:08:35 följande:
    För övrigt har jag fått 24 mejl på hp, bara idag.. :P 23 av dem från samma kille haha, ska jag hinna annat än mejlande? xD

Jag har bara fått ett mail. Och killen var inte ens snygg
  • Madida
    Cocacola skrev 2012-04-26 12:07:12 följande:
    Det tror jag absolut! De flesta jag httade var dock såna från typ kalas där jag står i bakgrunden med något i handen, disk, skräf, mer fika eller nått... :P och inte direkt jättebra... :P

Men lite humor i bilderna tror jag absolut på, man helt vanliga funkar också...  

Ja jag gillar när killar har roliga avslappnade bilder. Värst är de killar som har 8642 bilder på sig själv när de spänner musklerna. Gärna i bar överkropp också. Sjukt avtändande.
  • Madida
    Cocacola skrev 2012-04-26 12:45:16 följande:
    Madida då, du ska inte vara så utseendefixerad!  Men var han helt ointressant då?

För övrigt har du ju hållt på längre än mig så jag gissar att det avtar här med, trillar inte alls in nya lika ofta längre. Typ rätt sällan, iaf på hp  Däremot är det ju några om fortsatt ett tag och killen idag tycker iaf att jag är intressant på riktigt, lite osäker på ev dejtingplaner dock de känns frånvarande faktiskt haha :P  

Haha! Men han måste ju vara behaglig att vila ögonen på

Han bodde dessutom i Sthlm och skrev som en kratta. Inga rätt där inte. Och visst avtar mailen med tiden. När jag var ny fick jag betydligt fler. Nu är jag inte lika poppis längre
  • Madida
    Cocacola skrev 2012-04-26 13:04:03 följande:

Mjo, kanske. Det är ju inte en nackdel iaf...Oskyldig

Stockholm är lite gränfall, fast jag har ju betydligt närmare dit än dig... Men skriver som en kratta är ju inte kul Obestämd

Får hoppas det dimper in något trevligare under dagen för dig då! Jag hoppas iofs på fler trevliga jag med, men har en känsla av att det kommerDrömmer    

Haha, jo... du verkar ju väldigt opoppis.. tsss    Flört

Ja för mig är det sisådär 50 min till Sthlm. Känns liiite för mycket.

Det har inte kommit in något trevligare under dagen. FIck ett mail från en kille som ville "slika" mig. Lagom charmigt och välformulerat

Jag är opoppis. Det är bara Smecker som älskar mig till månen och tillbaka Takida har väl också ett gott öga för mig, men vi är bara fysiska.   
  • Madida
    Smecker skrev 2012-04-26 17:38:52 följande:
    "Bara"?! Hrmpf..
    Du är så klart ALLT! Månen, stjärnorna, solen, himlen, havet och luften jag andas Men av alla människor i världen så är du en person. Och att bara vara poppis hos en enda av alla dessa människor är inte mycket

Hjärta
  • Madida
    Smecker skrev 2012-04-26 18:00:33 följande:
    Åh.. ok då Solig

Men du.. en kan vara allt.

Jag vet. Visst är det fantastiskt
  • Madida
    målar havet blått skrev 2012-04-26 18:44:12 följande:
    Tror inte jag litar på ngn som inte är frisk när han ställer diagnos....

Oftast är mina klienter (jobbar inom psykiatrin) väldigt väldigt bildade när det gäller sina egna sjukdomar och även andra diagnoser. Då förutsatt att de inte är FÖR sjuka och saknar sjukdomsinsikt. Just saying
  • Madida
    målar havet blått skrev 2012-04-26 19:01:53 följande:
    Jo jag vet det ,har också jobbat inom psykiatrin.....Flört
    Dåså..
  • Madida
    Smecker skrev 2012-04-26 18:59:52 följande:
    Tsss... kyss mig och kalla mig Kerstin Skrattande

Jag kan kyssa dig och kalla dig vad fan du vill
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!