• takida
    Madida skrev 2012-03-08 13:28:35 följande:
    Dejt i eftermiddag och dejt imorgon kväll. Ibland kan jag minsann
    Ha det så sköjGlad
  • takida
    bubblan79 skrev 2012-03-08 14:51:55 följande:
    men ärligt.. det finns ju inte en chans att man ska kunna läsa ikapp 60 sidor varje dag.. så om någon skrivit nåt till mig så sen sist så har jag missat det
    jag är glad att jag har FL i min tlf så jag kan gå in och läsa lite nu och då för att slippa läsa ikapp en herrans massa sidorSkrattande
  • takida

Ser att det varit en massa inlägg om mäns jaktinstinkt etc och om tjejen ska vara "svår" och spela ett spel. Jag tror på att när det är rätt så är det rätt och då behöver man inte spela en massa spel. 
    Om jakten eller spelat blir det viktiga vad har man då liksom?

• takida
    s07 skrev 2012-03-09 17:16:48 följande:
    Bra där, sista inlägget på att bygga en relation på jakten. Nej det går ju inte.

Däremot tror jag att det finns en vits med att inte vara för blodiglig i själva början, visa att du har ett eget liv men ljug för sjutton inte om att du har grejer att göra när så inte är fallet. Men avboka inte precis hela ditt liv bara för att bereda plats för Henne/ Honom
    Kunde inte sagt det bättre själv!
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-09 17:17:50 följande:
    Nuuuu är jobbet nog slut! Okej dags att börja nojja nu då inför ikväll, 18:30 så checkar jag ut, fast jag har kollat det finns ett öppet trådlöst nät därute som jag kan nå så jag lär väl kanske kika in och säga hej om tid finnes
    Hoppas du får en fantastiskt rolig kväll!{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-03-09 20:30:01 följande:
    Vilken intressant diskussion ni har ikväll Glädje och Smecker.
    Eller hurSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-09 20:52:48 följande:
    Vin är bra här jag hört
    Seså, tillbaka till dejten med digFlört
  • takida
    Anonym (Mia) skrev 2012-03-09 21:00:17 följande:
    Tack.

Jag trodde aldrig på att det var så många som verkligen träffades via sajter. Tänkte att det nog bara var lurendrejerier alltihop. Hade ju dejtat via nätet i fyra år (med ett halvårs uppehåll när jag var tillsammans med en kille som visade sig fortsätta dejta på nätet trots att vi konstaterat att vi var ett par).
    Sen plötsligt så bara fanns han där.
    Så ikväll sitter jag framför TVn och datorn och försöker låta bli att sakna det som jag inte alls hade för fyra månader och en dag sen. (he he - räknar tiden exakt än) Han är i bortrest över helgen och jag viftar på tårna.
    Det finns så många konstiga människor på nätet att när man i mitt uppe i det så tror man inte ritkigt på möjligheten att träffa någon vettig ibland. Och så allt detta "spel". Hur ofta kan man sms:a? Varför sa han så där? Hur många dejter hinner jag med i helgen när jag är barnfri? Allt sånt trams hoppade vi över (den förste som jag kunde göra det med) och vi pratade med varandra helt vettigt och ärligt från början! Han kan väl inte vara den ende som gör det?!!
    Härligt att höraGlad 
    och med risk för att upprepa vad jag tidigare skrivit så tror jag att när man väl hittar rätt så är det som du beskriver, inga "spel" och allt bara flyter på.
  • takida
    NatalieH skrev 2012-03-09 21:34:05 följande:
    Det är väl ett lite måste att det funkar med barnen.
    Min 10 åring blir nog liiiite svår övertalad tror jag oavsett vem det är, hon har kommit in i en väldigt känslig ålder och har ju mer eller mindre jämnt haft mamma för sej själv. 
    Känner precis som er andra att det är ett måste att det funkar med barnet i mitt fall då. 
    Min son vill väldigt gärna att jag träffar en man, samtidigt som jag tror att han inte kommer vara lika förtjust när det väl händer. Han är van vid att det bara är vi två, ingen aning som pockar på uppmärksamheten. 
    Får se när det blir dags att låta han träffa min dejt...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!