Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2011-12-02 10:36:53 följande:
    Anonym(hopplös): men gud vad tråkigt
    Ja, verkligen.
    Glädje58 skrev 2011-12-02 10:50:18 följande:
    Det här låter skumt tycker jag... 

Om han nu mådde dåligt så borde det vara bra att träffa dig, det borde lyfta honom.
    På vilket sätt skulle det riva upp en massa ang hans barn?
    Att bara träffa dem vv, sluta böla och gör något konstruktivt istället.
    Det verkar inte som du ingår i hans plan när det gäller framtiden.

Jag tycket förut att du skulle hålla dig i närheten av honom för att det kanske finns hopp, men nu är jag tveksam...

Jag läser det du skriver och ska ha det i åtanke. Men just nu håller jag inte alls med dig. Jag tycker inte att det är konstigt att han känner att han inte kan ge mig allt han vill när han mår som han gör.
    Och vadå sluta böla? Vad ska han konstuktivt göra åt den situationen tänker du?

Nej, han behöver en break och det väljer jag att ge honom. Är jag sedan kvar om han kommer tillbaka så får man se då.
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-02 11:05:11 följande:
    Ja, sånt är förstås väldigt tråkigt och frustrerande.
    Svär till ordentligt nu och peppa dig själv till nya tag! Kram
    Idag har jag SHOPPAT! Och fikat med tjejkompis. Har känts mycket skönt!
    bellis79 skrev 2011-12-02 11:41:55 följande:
    Sänder en varm kram, jag förstår precis hur du tänker.. min är i precis samma situation som din och jag går fortfarande o väntar på att ovanstående ska hända då jag vet att det är så det är i hans liv med + sitt jobb..
    Tack och kram!
    Men nej Bellis, gå inte och vänta på det...då förstör du ju bara tiden ni har nu. Njut!
    Niklas2k skrev 2011-12-02 16:19:18 följande:
    Ja, det kanske inte är någon höjdare för mig att hänga kvar här heller.. men men.

Hoppas på bättre lycka för er andra.
    Klart du ska hänga kvar!
    Smecker skrev 2011-12-02 18:30:04 följande:
    Bra inställning. Du låser dig inte till honom, springer mr Charming ner dig så är du ledig. Men du lämnar den dörren lite öppen ändå, utifall att det kanske eventuellt osv osv in absurdum.
    Exakt! Men det är för tidigt ännu. Tycker att alla som tar kontakt med mig är torra skorpor i jämförelse men honom som den saftiga bakelse han är
    Smecker skrev 2011-12-02 19:19:17 följande:
    Seriöst.. när är det någonsin inte "för tidigt".. eller "för sent"?
    Nejdå! Jag tog mig precis ett glas mousserande vin. Det kom varken för tidigt eller för sent, snarare helt perfekt Skål
    Mikesh skrev 2011-12-02 19:38:01 följande:
    Så nu är man avregistrerad på alla betal sidor verkligen inte värt pengarna..
    Bara kvar på hp nu,
    Men där loggar jag bara in ibland och kollar om man fått något. Kollar aldrig runt efter något där. Det får komma till mig :)

Nu skriker vinet :)
    Skål
    Smecker skrev 2011-12-02 20:45:36 följande:
    Sådärja.. nu har båda Elvisarna lämnat byggnaden. Store pojken var söt, frågade "Pappa.. får jag komma in och sova med dig inatt?".  Tänkte bara "Som om det spelar någon roll vad jag säger.." Tungan ute Antingen vaknar jag imorgon med sängen full av knoddar, en som värmer sina kalla fötter i mina ljumskar och en som ligger halvt på mig med foten i mitt nylle, eller så vaknar jag av en halv mollbergare med saltomortal som förhoppningsvis landar i magen och inte längre söderut och ett gastande "PAPPAAAAAA.. ä de mojjoon noooo????".

Kan man ha det bättre?  
    Så mysigt det låter!
    Klöset skrev 2011-12-02 20:42:05 följande:
    Torrt... Det har man ju aldrig hört innan... Kräks

Malmö är dessutom typ världens centrum. Har jag hört
    Smecker skrev 2011-12-02 21:01:48 följande:
    Jag försöker ha det i bakhuvudet när man vaknar av en halv mollbergare som landar lite väl långt söderut "Det är mysigt.. det är mysigt.. det är mysigt.. smärtan går snart över.. fan vad platta kulorna känns, skall det vara så??".
    Tänk istället "Platta kulor, fan vad coolt! Omväxling förnöjer!"
    Anonym (ny) skrev 2011-12-02 21:03:21 följande:
    oki...kanske dumt men jag vill bara inte att han ska dra men det hoppas jag inte han gör bara för att ajg har 2 v av giftermål kvar...
    Drar han så har han väl ändå inte alla dubben på däcken?!
    Du får ju förklara att det är slut men att det tar tid att få en skilsmässa att gå igenom (om han nu inte vet det)
    Smecker skrev 2011-12-02 21:08:21 följande:
    Ja det är faktiskt sant.. och originalformen brukar ju komma tillbaks efter alla gånger de blivit slagna, stampade på, hoppade på, skallade. Och fördelen är ju att man verkligen blir KLARVAKEN! på någon hundradels sekund.
    Gott! Ska nog prova det nästa gång jag träffar en man och vi sover tillsammans. Är han klarvaken så kan ju han fixa frukosten...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!