Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vanilla ice queen skrev 2011-12-02 10:36:53 följande:
Anonym(hopplös): men gud vad tråkigt Glädje58 skrev 2011-12-02 10:50:18 följande:
Det här låter skumt tycker jag... Om han nu mådde dåligt så borde det vara bra att träffa dig, det borde lyfta honom.
På vilket sätt skulle det riva upp en massa ang hans barn?
Att bara träffa dem vv, sluta böla och gör något konstruktivt istället.
Det verkar inte som du ingår i hans plan när det gäller framtiden.
Jag tycket förut att du skulle hålla dig i närheten av honom för att det kanske finns hopp, men nu är jag tveksam...
Och vadå sluta böla? Vad ska han konstuktivt göra åt den situationen tänker du?
Nej, han behöver en break och det väljer jag att ge honom. Är jag sedan kvar om han kommer tillbaka så får man se då.
Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-12-02 11:05:11 följande:
Ja, sånt är förstås väldigt tråkigt och frustrerande.Svär till ordentligt nu och peppa dig själv till nya tag! Kram
bellis79 skrev 2011-12-02 11:41:55 följande:
Sänder en varm kram, jag förstår precis hur du tänker.. min är i precis samma situation som din och jag går fortfarande o väntar på att ovanstående ska hända då jag vet att det är så det är i hans liv med + sitt jobb..Men nej Bellis, gå inte och vänta på det...då förstör du ju bara tiden ni har nu. Njut!
Antingen vaknar jag imorgon med sängen full av knoddar, en som värmer sina kalla fötter i mina ljumskar och en som ligger halvt på mig med foten i mitt nylle, eller så vaknar jag av en halv mollbergare med saltomortal som förhoppningsvis landar i magen och inte längre söderut och ett gastande "PAPPAAAAAA.. ä de mojjoon noooo????".