Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (jobbigt) skrev 2011-12-04 21:25:17 följande:
    ja det hade vart mycket bättre! fast, gå runt helt våt hela kvällen... Nja
    Nej för det är ju inget du skulle gjort annars, liksom..
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Klöset skrev 2011-12-05 12:34:18 följande:
    Det låter säkert inget speciellt men det är sätter han säger det på. Hans nonchalans. Han bryr sig liksom inte så länge det inte handlar om honom och hans bilar.
    Du har rätt, att han är ett stort rövhål på två ben är inget speciellt. Såna som han gör att jag är glad att jag är lesbisk så jag slipper associeras med manssläktet.
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-05 12:32:55 följande:
    Ang. inseminationen, Go for it! ;)
    Min yngsta är gjord i danmark och det är så underbart!! :)
    Ville bara säga det!   
    Är det verkligen värt det med tanke på risken att ungen börjar prata danska? Förvånad

Flört 
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-05 13:13:55 följande:
    Hahaha!!
    Än har hon ännu inte börjat prata så vi får se om det är nån dansk brytning sen, det vore ju en mardröm ;) 
    Du får flytta till Skåne annars, där sticker dialekten inte ut lika mycket, hon kanske slipper bli retad i skolan
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-05 13:15:03 följande:
    Det kanske är lesbisk man ska bli?
    Fast utbudet borde bli mindre tyvärr så det kanske är lika svårt där att träffa rätt ;) 
    Njä.. enligt min erfarenhet är fördelningen lesbiska kvinnor och schyssta karlar hyggligt lika stor. Ungefär som "söta smarta tjejer som är bra (läs: lite kinky) i sängen och bor i närheten av Göteborg. Fast man slipper en hel del divalater som männen lägger sig till med om man blir lesbisk.. så totalt borde det bli uppköp
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-05 13:23:27 följande:
    Haha ok. Ska kanske fundera på det då.....

Fast jag har nog ingen dragning åt det hållet tyvärr, när jag tänker efter :( Får väl hålla mej till de dryga männen och hoppas att den rätta dyker upp ;)  
    Annars har jag  mina barn :) 
    Men om du blundar och håller för näsan då? Kanske blir lättare?

Jag håller tummarna för att det löser sig för dig, på ett eller annat sätt  
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-12-05 13:53:12 följande:
    booYah Jag är inte söt, extremt smart eller bor nära Gbg Jag är gärna kinky i sängen men har legat av mg de senaste 10 åren så där behöver jag hjälp... Och lesbisk är jag ju givetvis (det känns som en förutsättning för att det ska funka mellan dig&mig) Vad säger du? På?!?
    Tyst med dig Du är både söt och smart, det där andra kräver en närmare undersökning innan jag uttalar mig

Ja lesbisk måste du vara, hur skall vi annars kunna diskutera olika sorters lax och hur man kan lapa?

Skrattande 
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-05 15:50:18 följande:
    Känns som att det bara är att ge upp nätdejtingen med, alla vill ju träffas på en gång och det blir lite svårt i min sits :(
    Du kan väl inte klandra folk för att de så gärna vill träffa en fin person som dig och inte kan hålla sig??
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-05 16:20:13 följande:
    Haha, ska man se det på det sättet så låter det ju bra men känns som att jag bara sviker folk, klandrar inte dom utan mej själv :(
    Sviker folk? Care to elaborate?
  • Smecker
    NatalieH skrev 2011-12-05 16:49:32 följande:
    Menar att jag kanske inte har nåt där att göra om jag inte kan träffa folk hur som helst :(
    Tjafs. Om alla vore som jag skulle livet vara allt bra tråkigt. Du kör på efter dina förutsättningar, varken mer eller mindre.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!