FjärilVingad73 skrev 2012-03-08 09:22:36 följande:
Det är bra lärdomar, Smecker.
Jag kommer ju från en bakgrund som delvis nog gör mig till en ganska naiv person... Jag har gått på flera nitar sen i höstas (intensiv resa) vilket nog gett mig skinn på näsan fortare än på många andra... Men jag kan fortfarande göra saker fel, om och om igen, jag vill inte heller misstänka folk det första jag gör utan jag vill ge alla chansen att bevisa vad de går för. Ibland funkar det bra, ibland inte. Men jag lever iaf livet, jag lär mig något nytt hela tiden och är ytterligare en erfarenhet rikare.
Det som inte dödar, härdar.... Och såpass stark i mig själv är jag att INGEN kille kan behandla mig på ett sätt att jag dör iaf, så alltså, jag blir härdad, men inte cynisk eller bitter.
Nu blev det djupt såhär på morgonkvisten..... Tror jag går ut och tar en cigg och rensar huvet lite....
Åh vad jag känner igen mig i det du skriver!utom det där med bakgrund då... Men efter att ha levt i ett fast förhållande under väldigt många år och sen går ut på "singelmarknaden" så är man nog en smula naiv. Jag har gått på så många klyschor och rammlar in i dem fortfarande. Man vet ju aldrig innan om det är bra eller anus... Men varje misstag är ju en erfarenhet rikare så det är bara att vara glad!
Fy vad ledsen jag är idag. Önskar att jag varit anonym i tråden så jag kunnat skriva av mig lite och få råd (skulle behövas) men nu är jag inte det så får hålla det för mig själv... Har iaf avbokat kvällens date och ska nog ligga hemma och gråta i stället