Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Meh har ni alla gängat ihop er runt Götlaborg?! Jag pallade bo i skövde i 8månader sen fick jag fruktansvärd dialekt och rymde hem till Tunatown igen haha. Ingen här från mälardalen? Skulle ju vara kul att gå ut och ragga tillsamans med någon annan som också är ett luder hahaha

• Vanilla ice queen
    bubblan79 skrev 2012-03-07 19:15:07 följande:
    haha luder? ja men då kan du ju visa mig skövde?? vi kan ragga ihop där för jag har ett span där som jag tänkte nästla :P
    hahaha ja alltså vi är luder här i tråden fick vi veta. ett stycke mycket knepig FL medlem var med i tråden en kortis och började sen berätta i en annan tråd att det bara fanns luder i denna tråd så vi tackar för komplimangen .  Skövde KAN vara sveriges tråkigaste och präktigaste stad och dialekten är inte att leka med Nää nu är jag taskig. Men har verkliogen 0koll på utelivet där mer än kåren i bolognaparken...
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-03-07 19:18:02 följande:
    Du får ta bussen hit till gbg, så samlar vi ihop gänget vid Rosenlundsgatan Flört
    Haha är det Götetes svar på Malmskilnadsgatan. Shour why not! En fattig landstingsanställd skulle kunna behöva lite extra cash
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-03-07 19:32:09 följande:
    Slampor håller inte på med pussar och sånt trams. Det är pang på röbetan direkt Tungan ute
    Eller hur?! Förspel finns på tub på apoteket
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-07 20:24:33 följande:
    Över vilka som ställer mest jobbiga frågor och vem som ligger i topp i slampligan Drömmer
    Hahaha en sån lista måste vi ju ha;))
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-03-07 20:33:11 följande:
    Jag vet vem som innehar förstaplatsen över jobbigaste frågornaSkrattande
    någon som anar vem jag tänker på?Tungan ute
    Smecker? Jonazid?
  • Vanilla ice queen
    Niklas2k skrev 2012-03-07 21:35:25 följande:
    Jaha, tja, det är väl i Norra Stockholm vi bor då.
    Jag har dejtat en person under tiden som jag har skrivit i den här tråden.. och tja, det var ju en från den här tråden. På dejtingsidorna har det gått sämre. Det går ganska lång tid mellan det att jag får kontakt med någon som faktiskt verkar intresserad av mig via dejtingsidorna. Mitt ego är inte speciellt stort och att aldrig få svar på det man skickar iväg och så vidare är knappast positivt för min redan, rätt... skeva självbild... så jag tillför nog inte ett skit här egentligen.
    Varför har du dåligt EGO?
  • Vanilla ice queen
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-08 09:22:36 följande:
    Det är bra lärdomar, Smecker.

Jag kommer ju från en bakgrund som delvis nog gör mig till en ganska naiv person... Jag har gått på flera nitar sen i höstas (intensiv resa) vilket nog gett mig skinn på näsan fortare än på många andra... Men jag kan fortfarande göra saker fel, om och om igen, jag vill inte heller misstänka folk det första jag gör utan jag vill ge alla chansen att bevisa vad de går för. Ibland funkar det bra, ibland inte. Men jag lever iaf livet, jag lär mig något nytt hela tiden och är ytterligare en erfarenhet rikare.

Det som inte dödar, härdar.... Och såpass stark i mig själv är jag att INGEN kille kan behandla mig på ett sätt att jag dör iaf, så alltså, jag blir härdad, men inte cynisk eller bitter.

Nu blev det djupt såhär på morgonkvisten..... Tror jag går ut och tar en cigg och rensar huvet lite....
    Åh vad jag känner igen mig i det du skriver!utom det där med bakgrund då... Men efter att ha levt i ett fast förhållande under väldigt många år och sen går ut på "singelmarknaden" så är man nog en smula naiv. Jag har gått på så många klyschor och rammlar in i dem fortfarande. Man vet ju aldrig innan om det är bra eller anus... Men varje misstag är ju en erfarenhet rikare så det är bara att vara glad!

Fy vad ledsen jag är idag. Önskar att jag varit anonym i tråden så jag kunnat skriva av mig lite och få råd (skulle behövas) men nu är jag inte det så får hålla det för mig själv... Har iaf avbokat kvällens date och ska nog ligga hemma och gråta i stället
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!