• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-03-10 20:18:16 följande:
    Ingen mello här inte.
    Jag glor på melloGlad
    Ranelid är ju bara såå kass, hahahahaha
  • takida

Haha, ja jag har ju vart på en del dejter. De är som melodifestivalslåtarna: de varar tre minuter och har man tur är det en tonartshöjning på slutetSkrattande
    Helena Bergström is the shit

• takida
    Heidi1 skrev 2012-03-10 21:45:24 följande:
    Ska hem till han.
    Är det nån du träffat innan eller en ny förmåga?
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-11 09:31:07 följande:
    Jag och kompisen har redan ätit frukost ute på verandan i solen, helt sjukt skönt nu ska hon hjälpa mig diska vem behöver diskmaskin
    Frukost i solen låter rätt så gött!
    Synd att jag bara har eftermiddagssol på min balkong
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-11 20:04:41 följande:
    Det blev imorgon kväll istället, skönt det är ju big brother ikväll, blev lite ångestfylld där Drömmer men men då var det inbokat! Skrattande *typ glad*
    Härligt att höra att det går bra med snyggingenGlad
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-11 22:12:08 följande:
    Åhh vad kul att läsa att det går bra för flera av er {#emotions_dlg.flower}

Här går det också ganska bra under omständigheter (har PMShumör DELUX). Fixar han att umgås mig som jag är just nu så ska han få en medalj Nädå jag ska vara så snäll jag kan men mitt humör e inte på topp om man säger så hahaha. Såg Mumin online på FB och hade seriösa planer på att skriva några trevliga rader man la band på mig hahaha kanske ska ta bort honom nu när jag tänker efter...
    Står han ut med dig nu när du är som värst med allt omkring så tror jag att det kommer föra er närmre varann{#emotions_dlg.flower}
    Verkar vara en bra man du träffat på.)
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-11 22:43:45 följande:
    Hm okej imorgon alltså jag ska sova över, jag ville det för att slippa vara uppe sent och köra och för att jag vill. Han skrev att han jättegärna vill det med men kan man lita på det? Jag frågade ju han kanske egentligen tycker jag är pissjobbig, men han skriver skitsöta saker hela tiden. Jag vågar ju knappt lita på positiva saker folk skriver numera. Saker som ger hopp, och jag vill Inte vara för mycket, men han verkar verkligen gilla mig och ni har nog förstått att tycke uppstått från min sida med.

. Nojjor. 
    Sluta genast upp med att nojja!!
    Lita på att när han svarar att han gärna vill att du sover över så menar han att: ja det vill jag:)
    Svinsvårt, jag veet..;) 
    go with the flowGlad
  • takida

Inte träffat mn dejt på länge nu och jag längtar som tusan efter honom. Lär väl fullkomligt hoppa på honom nästa gång vi sesTungan ute

• takida
    Legacy skrev 2012-03-11 22:50:56 följande:
    Aj gå with the flow då, men jag blir så misstänksam mot folk. Att de inte är ärliga... samtidigt som jg är naiv i alla andra situationer. Fantastiskt bra koll jag har va Obestämd
    Man måste våga för att vinnaFlört
    Och tänk om han är mannen med stort M!:)
  • takida
    Madida skrev 2012-03-11 23:08:29 följande:
    Nu är min andra dejt med denna kille avslutad och den kändes bra. Mycket bra. Och konstigt. Även idag skicka han sms strax efter han hade åkt. Vi får helt enkelt se vad som händer. Fröken Madida är iaf förvirrad :)
    Förvirrad som i bra förvirrad hoppas jagGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!