Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-05-01 21:53:02 följande:
    Bara för allas info så har jag nu total tentaångestRynkar på näsan
    Och imorgon får ni hålla alla era tummar och tår på att jag skriver en grym tenta!
    Åh lycka till. Håller tummarna för dig i morgonGlad
  • lemonina
    bullkream skrev 2012-05-01 21:55:29 följande:
    estetiskt tilltalande ut, hahah vad betyder det?

så fina drag och han satt på en häst och blickade ut över horisontenDrömmer 
  • lemonina
    bullkream skrev 2012-05-01 21:59:05 följande:
    ååhh guuullliigt :) låter ju som en saga Flört men varför blickade han inte på diiig? hahaha
    Ja jag har alltid drömt om mannen på den vita springaren ska komma och rädda mig.Flört han visste inte att jag fanns när kortet togs såklart.  
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-01 22:00:21 följande:
    Har du gjort en google image search för att verifiera att det inte är stulit från någonstans ;)
    lustigkurre därFlört
  • lemonina
    Shades skrev 2012-05-01 22:07:34 följande:
    Nej, jag kommer inte kalla dig för ytlig :) Däremot är du troligtvis en individ som jag skulle titta på men sedan gå vidare. Det finns ju mängder med fagra kvinnor därute så varför skulle jag "riskera" ett inte ens få svar från en av de som kanske ändå inte är någon jag mentalt skulle vara intresserad av? Dessutom, vad skall jag öppna med som inte är precis som andra? -"Tja, snygg du är då. Vem är du och vad tänker du göra resten av ditt liv förutom att spendera det med mig?" ;)

Hmm, mystigt Smecker har gått upp i rök. Och istället har du dykt upp....Hmmmm. Finns det någon paralell att dra här?Flört
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-02 10:23:02 följande:
    Funderar på att regga mig på nån dejtingsajt igen...

Men vilken av alla ska man välja?! Match.com har jag provat, det gav INGET.

MP mötte jag idioten på så jag vete katten om jag vill tillbaka dit???

Happy Pancake hann jag knappt vara reggad på innan jag var tvungen att regga av mig, pga idioten som hade hackat min mejl och sett att jag fanns där...

Gud, vad svårt!!!

Hackat din mail?! Låter inte helt normalt. Kan du inte prova HP igen då? eller finns risken att han kommer tillbaka?
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-02 10:31:48 följande:
    Han är psykopat... Mordhotade mig... Rynkar på näsan

Kanske ska prova HP igen.... Ta ett annat nick bara och vara försiktig med bilderna...

Men fy farao! Usch stackars dig. Rynkar på näsan Hoppas du polisanmälde.
    Ja adda dig på HP igen det tycker jag. Men om han är medlem där så kan du väl blocka honom?  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!