• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-03-12 18:19:18 följande:
    Åhhhh jag smälter och blir alldeles varm och glad... blev kallad "hjärtat"
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 19:22:25 följande:
     JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AA!!!!!

Gissa vem som bor själv?!!!  Fattar inte riktigt hur det gick till men tydligen trillade poletten ner till sist. Tjohooo!!!!!!!

härligt{#emotions_dlg.flower}
  • takida

Värst vad här skrivs dåligt ikväll, verkar som att alla lyssnade på Legacys bedjande om att inte skriva för mycket nu när hon är iväg på dejtFlört

• takida

fan känner mig lite låg och deppig. 
    Tur min bästa vän kommer hit ikväll så jag får prata av mig allt jag har på hjärtat 

• takida
    Smecker skrev 2012-03-14 16:33:00 följande:
    Vem har dummat sig nu?
    Ingen som dummat sig, jag hoppas bara innerligt att min dejt ser mig för vem och hur jag är idag och inte för vem och vad jag gjort förr.
    Plus att jag har en jävla tenta som ger mig ångest... Blää
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-03-14 18:05:29 följande:
    Han måste ju ge dig chansen...
    finns inget som säger att han måste... 
    men jag hoppas att han gör det
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-14 19:18:18 följande:
    Jag är inte på speciellt bra humör idag kan jag ju inleda med så, ni som inte tål grovt språk, sluta läs.

Alltså, naturläkemedel i all ära, men om det hade fungerat så fruktansvärt bra så:

1. jag äter ingefära 5 dagar i veckan, It comes with the fucking sushi
      alltså, så borde jag inte ha detta problemet ifall skiten hjälpte.
    2. Jag litar mer till mediciner som man forskat fram under modern tid att skiten funkar, och jag har så ont att jag inte kan sova ordentligt på grund av smärtan, som jag ådragit mig genom att jobba i fel ställning under många många år...

Plus att jag inte får hålla på och snedfördela matintag eller leka själv med naturläkemedel, för att jag får mediciner som lätt rubbas om man sätter i sig en massa extra/ovanligt  tjafs.

capice      ingen jävla ingefära mot detta. Alltså jag borde enligt den teorin vara stenfrisk. Men som vi sett genom trådens gång är jag ganska stensjuk. Slutsats: shit does not work.
    haha, det var ord och inga visorFlört
  • takida

då har jag varit ute på en cykeltur så här på kvällskvisten, måste vara nå i luften som gör att jag är ute och rör på mig....Glad

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!