Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-05-02 10:44:04 följande:
    Oja, polisanmälde! Det blev dock nedlagt pga brist på bevis... Rynkar på näsan

Får se om han är där... isf blockar jag!

Bra att du anmälde det, men tråkigt att det blev nedlagt. Då har du iallafall markerat att det inte var ok det han gjorde mot dig. Hoppas det går bra på HP iallafallGlad
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-02 13:41:41 följande:
    Hur lång tid brukar det ta innan presentation och bild är färdiggranskade på HP?
    Det beror lite på..Ibland kan de vara snabba men ibland rätt sega. En gång tog det en timme medan en annan gång tog det en hel dag.
  • lemonina
    Anonym (dejting) skrev 2012-05-02 20:36:10 följande:
    Nu har min dejt farit hem, varit här å hälsat på mig i 3 dagar.... Saknar honom redan! Allt har gått bra,över förväntan!
    Men hur såg han ut då?Glad För det var väl du som skrev att du inte sett honom på bild utan bara pratat?
  • lemonina
    Anonym (dejting) skrev 2012-05-02 20:57:09 följande:
    Nä vi har sett bilder,men första gången vi sågs irl sen är det en viss åldersskillnad men funkade bra ändå

Ja men då så. Jag blandade nog ihop dig med en annan person. Som skulle träffa någon som hon inte sett innan.
    Men vad kul att det gick så braGlad 
  • lemonina
    Glädje58 skrev 2012-05-02 22:16:19 följande:

Det var väl hon som skulle träffa en kille som bodde i skogen
    Ja men just det så var det ja. Utan grannarFörvånad Men jag blandade ihop lite bara.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-02 21:08:09 följande:
    Har flyttat hela dagen så nu är jag så pass installerad på nya stället att jag bor här i stället för gammla lägenheten Har haft balkonghäng hela kvällen mycket pga att min balkonggranne också hängt en del på sin balkong och han är en mycket het kille som dock verkar vara fotbollshulligan

Nämen vad roligtGlad Jag vill också ha en het granne för sjutton. Hur går det på HP då?
  • lemonina
    Madida skrev 2012-05-02 22:22:31 följande:
    Eftersom vi nu för tiden pratar med om andra saker än dejting vill jag  berätta att jag haft en sjukt bra dag. Varit på utbildning hela dagen och den gav mig en sån kick och en rejäl skopa ny energi. Körde hem med ett leende på läpparna!

HärligtSkrattande via jobbet då antar jag?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-02 22:26:34 följande:
    Bullkleet: What?

Madida: Åh vad härligt

Lemonina: HP är tråkigt, får massor med mail men jag tröttnar efter 2-3 mail med killarna fast de är görsnygga och allt det där. Jag tror att jag behöver jaga för att bli intresserad och på dessa sidor är det ju typ serverat och klart... Hur går det själv?

Haha du är för rolig duFlört Jag har ju däremot haft problemet att de som skrivit inte haft bild eller också har de inte varit intressanta. Så igår dök en kille på en vit springar upp på min sida. Asläcker!!! Men jag vet inte om hans ego är allt för stort. Iallafall han kommer från västerås och kanske ska hit på LördagSkrattande 
  • lemonina
    Madida skrev 2012-05-02 22:32:46 följande:
    Fick göra nåt personlighetstest och jag fick reda på att jag har mycket ledarskapstendenser i mig. Så nu ska jag fundera på hur detta ska utvecklas. Dessutom är det ny kursdag imorgon. Wiiieee!
    Nu kanske du kan bli chefSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!