• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tror jag ska ta en liten powernap, fått ont i huvudet av allt pluggande. Och i sömnen kanske alla svar bara kommer till mig så det bara är att skriva för glatta livet när jag vaknar?

• takida
    Night sky skrev 2012-03-17 16:01:37 följande:
    Ja, fest i Stockholmo!!! Jag är på... men tyvärr har jag ingen stor soffa eller ett stort vardagsrum att bjuda på

Tråkigt att din dejt blev avbokad FjärilVingad!
    hur gick tentan?
  • takida
    Legacy skrev 2012-03-18 12:59:01 följande:
    Vissa var ju vakna till 4 inatt haha men nu fan.

Jag ska hem till J ikväll yay! 
    skulle inte du gå och sova när vi gick?...
    Åhh, massa mys för dig i kväll dåGlad
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-03-18 18:32:10 följande:
    vilket mail jag fick

Jag är en glad, snäll och påhittig kille. Var gömmer du
    dig, älsklingen? :)

Kärlek kan ju vara som en trisslott - plötsligt händer
    det! Men för att vinna måste man spela. Ta chansen och
    skriv till mig!
    Ja ta nu chansen Heidi, vem vet du kanske kammar hem storvinstenFlört
  • takida
    bellis79 skrev 2012-03-19 13:18:29 följande:
    Nu får ni inte tycka jag är en konstig prick ( eller så tycker ni det) . Min kompis var lite intresserad på vem jag träffat och var inne på HP och kollade och ringde och sa att han är nog Online.
    Det får han gärna vara men vi messades i torsdags, har ej hörts av sedan dess , jag hörde av mig i lördags o önskade honom en trevlig helg. Han har inte svarat och blev lite sårad att han nu var inne på HP.

Självfallet får han vara det, vi har inte lovat något men jag har nog missbedömt allt, han är nog inte så intresserad även om jag ändå tror att han vill ta det soft och inte tagit något iniativ så får jag inte bra magkänslor. Min tanke är att om han kan hänga där, varför kan han inte då sända ett mess till mig?

Han hade sina barn i helgen så förstår om han inte varit kontaktbar som vi diskuterat här inne tidigare men nu gick luften ur mig och jag ger upp eller så är jag allmänt känslig då min sömn är kass o maten är kass pga allt med jobb o stress nu:(
    En konstig prick är du då rakt inte!
    Min erfarenhet och vad jag tror är att om en kille är intresserad då hittar han tid till att höra av sig. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-19 16:23:45 följande:
    Glädje: Ingen aning! Men något är det ju som inte stämmer. Tycker alla mina vänner hittar trevliga, snygga killar som vill vara med dem. Men jag hittar bara snygga trevliga killar men som inte vill vara med mig. Killarna jag träffat är verkligen inga skitstövlar utan bra killar men jag verkar helt missbedömna att det det finns attraktion för deras intresse svalnar snabbt.
    Ähh, du har bara inte hittat rätt. 
    Med tanke på hur många killar som jag dejtat så borde ju jag isf vara ett vandrande misslyckande. Men det är jag ju inteGlad
  • takida
    bellis79 skrev 2012-03-20 14:04:26 följande:
    Gahh söker jobb o gjort det i 2 veckor o fick samtal om 1a intervjun på ett idag shit hade inte räknat med det ju.. trivs på mitt gamla men så fick jag pga arbetsbrist en ny tjänst som jag är tveksam till .. får se vad lönen är dock på det jag sökt nu men oj vad nervös jag blev nu..
    När du vart på intervjun och fått mer info så ska du se att tankarna klarnarGlad
    Lycka till!!
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-20 16:28:25 följande:
    För mig är det barnen först... De är mitt liv, finns inget jag inte skulle göra för dem.

Men sen kommer jag, för kan jag inte älska mig själv kan jag inte älska en man heller....
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!