Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-05-02 22:35:32 följande:
    Hmm är det bara jag som blir helt slut när det är så här varmt? Verkar som aktiviteten här är högre än någonsin.

Har du varit ute och solat och fått en släng av solsting eller? Ställ upp fönstrena för sjutton och drick vatten.Glad
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-05-02 22:36:12 följande:
    deeejt på gång? e bilden rätt i strl så han inte e dvärg och glider in på en dvärg ponniii Flört hahah nu va jag elak hahaha
    Jag hoppas nog på detGlad Haha dvärgponny. Nej det var en stor arab-hingst han gled in på Tungan ute
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-02 22:37:52 följande:

vit springare?? Wow låter iaf intressant och lite ego är ju bättre än någon som är osäker och har dåligt självförtroende (tycker jag iaf ) Västerås My home towne Hoppas det blir ngt så kan du hälsa på honom i Västerås och gå ut och partaja med mig

Jo det håller jag med om. Vill inte ha någon som är osäker men samtidigt inte så självsäker att han glömmer bort mig i sin glans. Jaa fasiken vad kul vi skulle ha om jag kom till Västerås!!   Västerås by night med oss galningar hahaFlört
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-02 22:53:56 följande:

Västerås har riktigt bra uteliv *rekomenderar* Men när jag kom hem därifrån igår verkade det som det varit riktigt drag här hemma i E-tuna också Kravallpolis och helikoptrar i och över hela stan...

Ja jag skulle behöva ändra uteliv lite emellanåt så det ska vi nog kunna fixaGlad Men helikoptrar och polis är nog lite i vildaste laget även för migObestämd
  • lemonina
    Legacy skrev 2012-05-02 23:04:46 följande:
    haha enda chansen ni har att få se bilder på mig ni som inte har mig på facebook just nu snart tas det bort :P
    www.familjeliv.se/Forum-4-46/m64729945.html

Vilken snygging du är. Vad kul att få seSkrattande J kan skratta sig lycklig! Kul att se ansiktet på folk i tråden
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-03 14:07:48 följande:
    Tjatar på lite till, men det är ju iaf vad tråden handlar om denna gång, hur man överlever i nätdejtingdjungeln...

Har unde de senaste två månaderna gått igenom i stort sett varenda del av mitt liv mentalt, säkerligen pga av skilsmässan och att jag faktiskt har möjlighet att göra det JAG vill just nu och behövt klura ut vad det egentligen är. Jag har hittat mina svaga sidor, utforskat dem och utmanat mig själv. Tagit itu med saker jag varit rädd för. Samtidigt som jag har mejlat som attan, med alla möjliga om i princip allt. Har som ni vet heller inte kunnat sova men i det tora hela mått relativt bra ändå, förutom någora djupdykningar när jag gått igenom alla mina misslyckanden och när min son dog. Men det var nog nödvändigt det med. Tror dock att jag är färdig med min stora genomgång och helt enkelt kan fokusera på vardagen och livet igen. I viket fall: Inser att jag under den här perioden faktiskt fastnat för två, dels killen jag dejtade och som väl inte alls är vad jag tror att jag letar efter och som förmodligen kommer att krossa mina känslor och jag fortsätter att gilla honom och det djupnar, och så har jag hittat min tvillingsjälv - fånigt ord och jag trodde väl egentligen inte att det fanns något sånt men där hade jag visst fel, för nog funkar vi lika allt.. Däremot finns det många andra saker som spelar in där och det bör helt enkelt inte få utveckas några djupare känslor där, annat än vänskapliga då.

Så med andra ord, jag har fastnat för två killar jag inte borde fastna för och som dessutom är varandras raka motsater. Frågan är vad jag egentligen gör nu?

Ja du... Som Fjärilen skriver. Vad är det för fel på tvillingskälen? Varför kan inte det få fortsätta? Får jag fråga hur länge sedan det var du skilde dig? Ifall det var nyss kanske du inte är redo.

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 16:30:30 följande:
    Vart kommer alla attraktiva herrar från? Vart har de varit hela hösten och vintern? Hehe kan ju knappt koncentrera mig på bilkörningen när jag är ute Nu är detta en nätdejtingtråd men glöm inte se er omkring irl!!!

Håller med. Glad Brunbrända är de också!

Sitter och funderar på om jag ska ringa killen på den vita springaren efter att han givit mig sitt nummer. Men jag känner mig så nervös tänk fall vi inte hittar något att prata om och det bara blir tyst.Obestämd   
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-05-03 19:28:23 följande:
    det är väl inge farligt om de blir tyst? eg.....CoolRing du!
    Nä men tänk ifall han är en galning då. Usch fasen jag vet inte hur man gör när man dejtar längre eller spelets regler heller för den delen. Känns som jag legat i ide de senaste 10 åren. Men om jag velar så här kommer jag aldrig träffa någon på mitt initiativ.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 19:36:15 följande:
    Lemonina: Börja med att smsa. Jag hatar att prata i telefonen så jag gör aldrig det med folk jag inte känner väldigt bra Eller jo med försäkringskassan och sånt...

Hmm jag ska nog fasiken trycka upp vicitkort själv faktigst:))

Fast NS, fatta vad många som inte är brunbrända och heta som skulle ringa då... Bättre att handplocka dem...
    Ja jag gillar inte heller att prata med folk jag inte känner, men tänk ifall han tycker att jag är en mes som inte ringerFörvånad
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 19:45:35 följande:
    Lemonina: Fast det bästa är nog förvisso att visa framfötterna och ringa.

Ok jag ska samla mod och göra det!!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!