Cocacola skrev 2012-05-03 14:07:48 följande:
Tjatar på lite till, men det är ju iaf vad tråden handlar om denna gång, hur man överlever i nätdejtingdjungeln...
Har unde de senaste två månaderna gått igenom i stort sett varenda del av mitt liv mentalt, säkerligen pga av skilsmässan och att jag faktiskt har möjlighet att göra det JAG vill just nu och behövt klura ut vad det egentligen är. Jag har hittat mina svaga sidor, utforskat dem och utmanat mig själv. Tagit itu med saker jag varit rädd för. Samtidigt som jag har mejlat som attan, med alla möjliga om i princip allt. Har som ni vet heller inte kunnat sova men i det tora hela mått relativt bra ändå, förutom någora djupdykningar när jag gått igenom alla mina misslyckanden och när min son dog. Men det var nog nödvändigt det med. Tror dock att jag är färdig med min stora genomgång och helt enkelt kan fokusera på vardagen och livet igen. I viket fall: Inser att jag under den här perioden faktiskt fastnat för två, dels killen jag dejtade och som väl inte alls är vad jag tror att jag letar efter och som förmodligen kommer att krossa mina känslor och jag fortsätter att gilla honom och det djupnar, och så har jag hittat min tvillingsjälv - fånigt ord och jag trodde väl egentligen inte att det fanns något sånt men där hade jag visst fel, för nog funkar vi lika allt.. Däremot finns det många andra saker som spelar in där och det bör helt enkelt inte få utveckas några djupare känslor där, annat än vänskapliga då.
Så med andra ord, jag har fastnat för två killar jag inte borde fastna för och som dessutom är varandras raka motsater. Frågan är vad jag egentligen gör nu?
Ja du... Som Fjärilen skriver. Vad är det för fel på tvillingskälen? Varför kan inte det få fortsätta? Får jag fråga hur länge sedan det var du skilde dig? Ifall det var nyss kanske du inte är redo.