Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Klöset skrev 2011-12-07 11:51:22 följande:
    Nu har jag blockat exet på fb, raderat hans nummer... Bilderna klarar jag dock inte att radera då han står för många fina minnen i livet. Men nu känns det bra. Det som har varit värst är ju numret. Jag skrev det på en lapp och la det långt ner i en låda med massor av jobbiga saker ovanpå. 

Nu har jag inte hört av honom på några dager och redan känns ångesten mycket mycket mindre.

Det känns bra!
    Starkt jobbat tjejen!! Du behövde göra det för att ge dig en chans att må bra!

{#emotions_dlg.flower}
    bellis79 skrev 2011-12-07 14:03:19 följande:
    Vet ej vad som pågår i mig, jag är så sjukt trött, har mycket på jobb, saknar min familj o syskon som jag ser för sällan och så då han jag träffar, vi har det mysigt o bra men han är för stressad också på jobb vilket gör att samtalen per telefon är inte lika roliga o mysiga längre, sms trillar knappt in heller o jag som skriver mycket mysiga saker gör att jag blir helt noijg.. Har ingen anledning vad jag vet men allt som gör att jag reagerar på allt.

Givetvis säger jag inte sånt til honom, då får väl han panik o blir stressad men jag som inte har varit i en relation på länge o ingen som har barn o är skild, ska det vara så här vardagstrist??

Svårt o förklara vad jag menar.. att gå upp , äta , jobba, träna o sen stta i soffan ihop o se tv o sen sova om han inte hinner somna i soffan först, jag får fasiken panik..

Han har svårt o prata känslor så säger jag att jag är arg, lessen eller besviken eller så om jag har en sådan dag får mig o låta så negativ med..
    Det är kanske bara lite för mycket vardag just nu?!
    Anonym (Fula) skrev 2011-12-07 22:19:32 följande:

Jag tillhör i kvinnor tjejers ögon som en sådan ful misslyckad oattraherad värdelös misslyckad jävla person som man med glädje dissar, fiser lite på och vänder röva till och går.

Så min del av nätdejtande har snarare lett till ett hat, ett stort HAT mot kvinnor, framförallt dessa som har det där "yttre" på sin sida, för det är dem som är dem värsta, som tror dem är något. Som inte kollar åt ens håll, bara för jag inte råkar ha det fina på min sida.

Bitter, JAPPS!!

Med den där attityden skulle du kunna ha den absolut hetaste kroppen och det mest manliga ansikte och du skulle ändå vara ointressant.
    Antagligen behöver du arbeta lite på din självkänsla samtidigt som du tar en paus från dejting och allt vad det heter för med det sättet att se på dig själv och kvinnor kommer du inte långt.
    Anonym (Sa) skrev 2011-12-07 23:04:49 följande:
    NÄ. nu SKA jag dra nått gammalt över mig för ikväll. *ledsenledsenledsen Sa ikväll* (inte varje kväll man förlorar en vän man faktiskt älskat innerligt)

God natt tråden!
    Stor kram till dig!
    Anonym (Mia) skrev 2011-12-08 19:30:32 följande:
    Läser minns hur det var. Det jag tror att jag tyckte var jobbigast var det där spelet som alltid ska pågå.

När kan man ringa?
    Vill han verkligen träffas igen?
    Träffar han någon annan samtidigt?
    Kan jag träffa någon annan samtidigt?
    När tar jag bort min sida på sajten?
    Hur intresserad är han egentligen?
    Varför var han så intresserad förut och nu hör han inte av sig alls?
    Varför bokar man en dejt som man sen ställer in en timme innan?  
    Varför svarar han så konstigt på sms:en?

Jag har varit tillsammans med mitt "nätfynd" i en månad nu och det bästa har varit att det aldrig var ett sånt här spel. Det kändes helt rätt från första dejten och vi har hela tiden varit ärliga med var vi står. Inga spel, inga konstiga omvägar eller kryptiska formuleringar. 

För fem veckor sen så trodde jag att det var omöjligt för mig att  hitta någon alls och än mindre någon som det skulle kännas så bra med. Det inte bara känns som att det kommer att hålla i sig utan vi har också redan pratat om att vi vill att det ska bli den där evigheten tillsammans som man alltid hoppas på.
    Jag önskar verkligen att ni hittar samma känsla som jag gjorde. Jag tror inte på kompromisser när det gäller kärlek och jag är glad för att jag höll fast vid det.
    Det är så härligt att höra att du fortfarande mår så gott!
    Klöset skrev 2011-12-08 21:41:49 följande:
    Min "kollega" frågade mig idag om jag ville ta en fika någon dag. 

Hmph.

Det finns dock en del hinder:

1. Han har sambo. 
    2. Han är på tok för gammal egentligen (jag kunde inte låta bli att kolla upp det)
    3. Han pratar knappt svenska.

Nr 1. Jag vet att han håller på att separera. Dels för att han själv sa det, men dels dör att jag inte trodde på det och frågade en som känner honom och fick bekräftelse på det jag ville veta (att det var sant),

Nr 2. Han är gudomligt charmig. Har ett leende att dö för och ja, Lite fantasier har jag allt haft om honom. Och det pirrar lite grann när jag ser honom.

Nr 3, Jag är bara intresserad av sex så varför skulle någon av ovanstående spela någon roll egentligen?

Skulle ni satsa eller fly?

Återigen... Bara sex.

Jag skulle passa mig väldigt mycket för att inleda något med en kollega. Men jag är kanske en fegis

Jodå, ikväll har man fått hångla lite Skål

Smecker skrev 2011-12-10 00:45:42 följande:
    Hur fan hånglar man lite?! Marsch tillbaks och på't igen, gör om gör rätt! Ingen drink till dig annars
    Kom hit så ska jag visa hur man hånglar lite...
    Så kan du få visa mig din teori om hur det bör utföras?
    Klöset skrev 2011-12-10 00:50:31 följande:
    Jag tror att jag har fått napp.
    Den första killen som jag började skriva med
    på snusksidan är riktigt trevlig. Långa mail och långa msn konversatoner har det blivit. Kanske att det kan bli en dejt så småningom
    Är det på BC och hans nick börjar på antingen Tu eller St så får du hojta till här
    Klöset skrev 2011-12-10 00:54:06 följande:
    Vad gjorde du booya? Man ser bara text med iphonen
    Han gjorde "tummen upp"
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!