• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Eftersom vi nu för tiden pratar med om andra saker än dejting vill jag  berätta att jag haft en sjukt bra dag. Varit på utbildning hela dagen och den gav mig en sån kick och en rejäl skopa ny energi. Körde hem med ett leende på läpparna!

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    bullkleet skrev 2012-05-02 22:24:25 följande:
    vadå för utbildning? 
    Åh, du var ny?! Välkommen!
    Det är en utbildning som mitt fack ordnar. Mitt jobb och min karriär har jag för mig att den heter. Massa nyttig kunskap, massa tips, massa folk att diskutera med. Skitkul helt enkelt!!
  • Madida

Fick göra nåt personlighetstest och jag fick reda på att jag har mycket ledarskapstendenser i mig. Så nu ska jag fundera på hur detta ska utvecklas. Dessutom är det ny kursdag imorgon. Wiiieee!

• Madida
    bullkleet skrev 2012-05-02 22:34:06 följande:
    hahhaha sweet! lite dominerande med andra ord? elllerr?

samma kurs grejs immorn?  
    Du skulle bara veta Japp, dag två av kursen imorgon.
  • Madida
    lemonina skrev 2012-05-02 22:35:32 följande:
    Nu kanske du kan bli chefSkrattande
    Hell yeah!
    Redan bokat in ett möte med en karriärscoach. Vill se vad som finns där för mig. Och vad som mer finns inom mig. 
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-02 22:43:07 följande:
    Madida: Najs med ledar egenskaper Är det sånadär hemliga test som brukar göras i arbetsgrupper?
    Hahaha skull jag göra ett test så skulle det troligen bara stå ADHD så jag undviker att testas in i det sista
    Hemliga tester?

Detta var ett formulär med 747569565 frågor som jag skulle svara på
    Det var iaf väldigt intressant. Jag visste väl nånstans att jag hade såna egenskaper (och behov) inom mig men det blev så tydligt när jag läste sammanfattningen.  
  • Madida
    bullkleet skrev 2012-05-02 22:46:22 följande:
    så många frågor ? svara du på alla? hahahhahahaha

Givetvis inte. Jag skippade två av dom.
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-02 22:50:19 följande:
    Madida: Ja, det ska finnas några tester som är hemliga som man gör på personalgrupper som så att de ska synca bra och så.
    Åh! Nåt sånt skulle jag vilja vara med om Men det säger väl mer om hur man är i just DEN gruppen, eller?
  • Madida
    bullkleet skrev 2012-05-02 22:51:43 följande:
    hahahahaha buuusiigt!

Dominant OCH busig....det du
  • Madida
    Legacy skrev 2012-05-02 22:55:46 följande:
    äh vadfan jag gick och handlade en halvtimma utan mobiler J har ringt 6 gånger. Och nu såklart stängt av mobilen aaah jag tror han är lite putt.

6ggr på 30  min! Det låter inte riktigt sunt måste jag säga. Om det inte har hänt nåt akut och då lämnar man väl ett meddelande?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!