Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 19:47:55 följande:
    Lemonina: You go girl!!! Vi i tråden håller handen med dig

TackSkrattande
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-03 20:30:59 följande:
    Helt säker kan jag väl inte påstå, men så gott som. Det bör stanna på ett vänskapligt plan av flera anledningar.

Får försöka att ligga lågt ett tag tror jag, men det är inte det lättaste när man är otålig. Skrattande
    Vill inte gå in för mkt på det, men jag är iaf rätt säker på att det bör stanna på ett vänskapligt plan.
     Skiljsmässan får du fråga om, absolut. Vet dock inte riktigt hur jag ska räkna där. :P På grund av någons klantighet fick vi nyss skicka in papprena igen och jag är visst gift minst ett halvår till. Bott själv i typ 2 månader ganska exakt tror jag, men då bodde vi ihop av praktiska skäl rätt länge. Bestämde oss slutgiltigt för att skiljas i nov tror jag men då har jag väntat in honom där ett tag, jag har varit säker längre än så. Så det är väl relativt nyss. :P Känner mig dock hyfat redo men har inte direkt bråttom, utom när jag känner mig otålig haha xD Men jag vill hitta rätt och räknar inte direkt med att det går på direkten å det är väl lika bra att börja letandet lixom, men det kanke tar flera år innan jag hittat någon, eller kanske inte alls. Men nog hoppas jag att det inte behöver dröja så länge, dock tänker jag inte släppa in någon i mitt liv jättefort direkt så det vore ju kul om man hade någon att träffa och låta det ta den tid det tar lixom. 

Ok men då låter det som om du nästan redan gått vidare när ni var gifta, på så sätt att ni levde som gifta på pappret och fortfarande är gifta men känslomässigt var det över?

Ja men jag tycker du gör rätt som tar det lugnt, dejtar lite mellanåt för att se vad det leder till. Ingen brådska inte.
  • lemonina

Ok ringde kille på den vita springaren och han hade en sexig norrländsk dialekt. Grrrr! Kände för att hoppa genom telefonlurenFlört 

• lemonina
    Night sky skrev 2012-05-03 21:20:22 följande:
    Åhjo... norrlänska är visst sexigt! Drömmer Helt klart bästa dialekten!

Visst är den.Drömmer Så manlig
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-03 21:50:18 följande:
    Spännande! När blir det dejt då?Glad

Ja jag vet inte riktigt bor i Västersås och det var sagt att han kanske skulle komma till Örebro i helgen för att hälsa på en kompis, men nu ser det ut som det inte blir något. Vi pratade för första gången på telefonen igår och jag kan verkligen inte få någon uppfattning om honom. Han verkar ena stunden koko men jag gillar när killar är lite koko och andra stunden som en gullig kille. Men han sa så konstiga saker att det får mig att bli lite obekväm eftersom jag inte känner honom.Obestämd Men får väl se om vi pratar något mer eller om vi träffas något. Han framstår lite som en player men jag vet inte. Vet inte ens om jag vill ha något seriöst men jag vill ändå att playern ska vara trevlig i sådant fall.Flört
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-04 09:57:32 följande:
    Västersås? Nog för det kallas gurkornas stad men... 
    Har du börjat märka ord nu också?Flört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-04 00:16:41 följande:
    Här har jag dillar om vältränade killar i flera veckor och så kikar jag in på hp och kollar mina besökare och ser att det tittat in en snygg prick men intressant presentation och så faller det hela på att han är fööör vältränad (och att det fanns ett gäng bilder som visade just detta :P) Är visst kinkig med vilken sorts mukler det är också, håhåjaja... xD

Borde nog fokusera mer på att göra något åt mina egna istället, men det tar ju tid och jag kommer inte att utföra några mirakel direkt, graviditeter sätter sina spår. Dock ska jag göra vad jag kan, och håller väl för all del på, men det tar ju tiiiiid... :P

Noterade även den lilla förändingen i min presentation på hp, har nu bytt ålder... Skål på er! Skål    
    Stort grattis på födelsedagenSkål hur skall den firas?
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-05-04 17:06:17 följande:

heej, chillmode ikväll.. e kvar på jobbet fortfarande fast jag slutat för 3 timmar sen..

imorgon ere utomhus fest på dan som jag tänkte dra til.. själv då? 

Jaha chillmode här med.
    Förmodligen hela helgen eftersom förra blev ganska våt. Kanske baka och måla lite får se. Glad

Vad jobbar du med om man får fråga? 
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-05-04 17:09:41 följande:

sweeet :D vad ska bakas? hahahah

bilmeck, vad jobbar du med 
    Lite bröd har jag tänktGlad Jag jobbar inte, jag pluggar till ekonom.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!