Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-12-10 00:58:39 följande:
    I beg to differ, jag må se ut som en slampa, men jag är mycket värre än så. Och en kraschdocka är jag definitivt inte!
    Ska vi slå vad? Kom nu lille vän...
    Klöset skrev 2011-12-10 00:58:58 följande:
    Nej knullkontakt ha ha ha
    Haha, okej
    Smecker skrev 2011-12-10 01:18:22 följande:
    Tack men nej tack. Men snyggt och charmigt försök, det får du en applåd för!
    Hahahaha

Natti natti på dig käre du!

Härligt med alla dejter! Lycka till alla!

Nu har jag spenderat kvällen med att slå in julklappar. 17st än så länge. Blir alldeles glad i kroppen när jag tänker på att folk kommer bli glada när dom får sina klappar

Men, det är lördagkväll och jag sitter ensam med tända ljus och slår in julklappar. Finn ett fel

Smecker skrev 2011-12-11 00:33:06 följande:
    Tända ljus är farligt?
    Exakt! Det var precis det jag syftade på! Smart kille
    Glädje58 skrev 2011-12-11 00:50:43 följande:
    Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp... En lobotomering som tar bort längtan efter kärlek, någon att vara tillsammans med, längtan efter närhet. En sån julklapp vill jag ha Tomte 

Efter det skulle jag kunna leva i harmoni och med ett lugn i kroppen...
    Jag önskar mig en man som ger mig fjärilar i magen, som kan hålla bra diskussioner, som får mig att läääängta av åtrå, som får mig att skratta och massa annat trevligt. Och som samtidigt vill ha MIG!

Ger du mig det så fixar jag en lobotomering till dig
    Smecker skrev 2011-12-11 01:18:02 följande:
    Jag önskar mig en ko och fem höns.
    Du ska alltid vara värst. Sånt önsketänkande...
    Smecker skrev 2011-12-11 01:25:02 följande:
    Men vad fan.. det där andra kan jag fixa på egen hand, det behöver jag inte tomten för. En ko och fem höns däremot.. och det skall vara röda sidenband runt!
    Jag fixar det till dig om du fixar en man till mig. Som uppfyller mina önskemål. Och har ett rött sidenband runt sig. Enbart.
    Glädje58 skrev 2011-12-11 01:48:33 följande:
    Du kan få en liten ask med puppor som du kan svälja. Efter några veckor kommer du ha fjärilar i magen Skrattande
    Smecker skrev 2011-12-11 01:41:25 följande:
    Inga problem, jag känner några såna. Samtliga gifta eller sambos, men du skrev inte att de var tvungna att vara singlar så.. Jag kan nita dem, paketera och leverera. i nödfall kan jag ta mig själv, men det var ju det där problemet med "Och som samtidigt vill ha MIG!".. hur skall man veta det?!
    Er går det att lita på! Bring it on!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!