Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Morrn morrnSolig

Blev en ledig måndag för mig. Nice   Kommer troligtvis inte göra något vettigt öht. Har vändit ocg vridit mig hela natten och inte kunnat sova.

FjärilVingad73 skrev 2012-03-12 08:59:32 följande:
    Bara att öppna mejlen på jobbet efter nästan en veckas frånvaro kan få vem som helst att bränna ut sig på nolltid. Skrikandes

Ja fy. Lägg dem i skräpposten och låtsas som det regnar OskyldigDemon.
  • Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-03-12 09:30:44 följande:
    Det var nog för alla smulor i sängen Hoppas att du får sova bättre inatt.

Haha tack. Får ta å byta lakan=))
  • Vanilla ice queen
    bellis79 skrev 2012-03-12 10:34:35 följande:

4dje dejten med han jag träffar igår.. skulle ses i lördags men han var helt slut.. Vi tog en promenad i skogen på förmiddagen och på kvällen träffades vi och gick ut och åt. Inte hänt något än men förstår honom lite mer nu gällande och höra av sig och har också förstått att dels är han nog rätt blyg och sedan är han ett undantag från tidigare som man träffat, som verkar ta det lugnt och inte är på alls och hur han är när han har barnen..
    Riktig gentleman som följer en hem och bara är en bra kille helt enkelt..

Jag puschar inte något men klart jag skulle vilja pussa på honom men får ta en sak i taget o så länge vi ses så..

Vi ska se film ikväll om han inte skulle jobba över o då kanske det blir lite mer mys iaf när vi är helt själva..

Vad skönt att det går bra Det kan ju vara spännande när man tar det lungt i början och få upp spänningen lite.
  • Vanilla ice queen

Oh fick nyss samtal av en tjejkompis som jag har från och till kontakt med. Vi är ganska när men det kan ta tid mellan det vi ses trots att vi bor nära varnadra men så får vi r infall att ses tätt ett tag Vi har varit gravida samtidigt två gånger och sen skilde hon sig några månader efter mig så vi har en del gemensamt
    Hon har senaste halvåret grottat ner sig i en kille och nu tog det visst slut. Så vi har pratat ett tag nu på förmiddagen och jämförde vems liv som suger mest just nu... Så vi bestämde att här behövs myskväll med vin och mysbyxor näsdukar och Ben &Jerryglass. Härligt att ha singelkompisar i all jäkla tvåsamhet {#emotions_dlg.flower}

• Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-03-12 11:23:44 följande:

*panik inget har hänt vad ska jag göra snälla Heidi hjälp hur gör man!!!*

Kan la ha varit jag då Skäms 

Man sätter sig nära läger huvudet försiktigt på hans axel, tittar upp på honom och ler lite. Fungerar varje gång! Med eller utan alcohol
  • Vanilla ice queen
    bellis79 skrev 2012-03-12 11:31:59 följande:
    Härligt med massa råd , love it:).. jag är bara ovan vid detta men jag gillar ändå.. för blir vi bara vänner så har man inget annat man saknar också..

Va har inte ni några knep?

Ett annat, när man är ute och traskar så nuddar man hanas han av "misstag" då och då Helt plötsligt håller man hand
  • Vanilla ice queen
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 11:50:04 följande:
    Känner mig för övrigt som en hormonstinn 14-åring, herrejisses...

Kär eller kåt?
  • Vanilla ice queen
    Anonym (cocacola) skrev 2012-03-12 12:09:19 följande:

Ha, ha... sistnämnda... och en smula oberäknelig, det sunda förnuftet känns som bortblåst. Här gick jag runt och trodde att jag hade mognat men icke. Började ju dessutom med att känna mig lätt panikslagen över att behöva ha sex men någon ny, får väl tillägga att det inte direkt är panik jag känner nu... Men något läskigt ändå, fast jag tror nog att det kan bli rätt trevligt ändå... Men jag lär ju knappast ha sex med någon som är lika oerfaren som mig och det skrämmer mig en aning.

Hur många har ni andra haft sex med egentligen? (eller hade i min ålder)

Ja du jag gör galna impulsiva beslut som får dryga konsekvenser. Har inte lyckats ha en enda normal date situation sen skilsmässan. Är killarna inte redan sambos så borde i mumindalen eller så fuckar jag upp det det på annat sätt...Jag har faktigst inte haft sex med så många... Under 10. Men jag tror man går igenom en hel del tokiga stadier efter en separation/skilsmässa. Ser hos vänner som separerat att det verkar följa ett mäönster...
  • Vanilla ice queen
    bellis79 skrev 2012-03-12 13:54:06 följande:
    Blir dejt ikväll med han jag träffar:) film o godis är lovat hemma hos honom:)

Perfect tillfälle för "luta huvudet tricket"
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!