Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bellis79 skrev 2011-12-11 09:35:50 följande:
    Jag njuter av min ensamma helg, sovit typ 20 timmar hittils, tränat 8 o bara myst i soffan o tagit det lugnt.
    Vi har hörts lite men mest på hans initativ o nu har de där mysiga messen kommit, jag har lugnat ner mig, funnit mitt goa jag igen o han har fått en nervarvningshelg också dock med barn o nu ser jag framemot o se honom på onsdag.
    Han tyckte dock att jag lät ej så glad när han kunde komma loss 2 dagar tidigare men jag är glad, mer att jag inte vågar hoppas ifall ng händer.

Ni är så goa härinne o tycker fortfarande att många av mina singelvänner borde träffa er:)
    En sån helg behövde du nog. Och mysigt att har har börjat skicka lite söta sms igen

På tal om träning - du borde bli min personliga tränare Jag är så otränad att min kropp är som typ fluffig spaghetti Provade att göra lite övningar för mage, armar och ben i fredags. Kan fortfarande knappt röra mig. Det är komiskt men samtidigt - såhär otränad vill jag ju inte vara..
    bellis79 skrev 2011-12-11 17:01:58 följande:
    Gud jag , det behövde jag.. vart ute o gått o tränat på gym idag och bara tagit det lungt. Nu ska jag jobba lite o så får vi se vad kvällen säger , sängen tror jag.)
    Haha jag lever nog ej som jag lär, sliter mycket på min kropp men vill du ta en långpromenad ng dag så hojta till , ett bra sätt o lära känna varandra! Kanske ng annan som är sugen:)
    En långpromenad låter bra! Vi får boka in nåt..
    bellis79 skrev 2011-12-11 17:43:57 följande:
    Tänkte om det är lite folk här som är sugen o festa till på juldagen så hade det varit kul! Jag sitter själv då o skulle gärna vilja rumla runt lite o lära känna nytt folk!
    Hade jag gäääärna gjort! Men jag börjar jobba kl 8 på annandagen
    kristinah skrev 2011-12-12 19:54:41 följande:
    har alla träffat nån nu? det verkar vara en kärlekstråd mer än en nätdejtingsfrutrationstråd
    Inte jag
    Smecker skrev 2011-12-15 12:00:02 följande:
    Du har inte funderat på ifall det inte är bättre att du låter bli dejtandet tills du fått ordning på dig själv?  Du verkar inte helt hel och trygg i dig själv ännu, det kanske är för tidigt att blanda in någon annan i ditt liv, hur gärna du än vill ha tvåsamheten?
    Anonym (ny) skrev 2011-12-15 21:37:48 följande:
    nä det tänker jag inte göra gillar honom så jag vill inte ge upp dejtandet med honom än :p
    Jag åkte ju på en smäll av en kille som "gillade mig men inte var redo". Han trodde att han var redo men så var inte fallet. Och det känns orättvist att dra in någon annan i den röran, när man känner sig otrygg och osäker.

Jag kan så klart inte tala om för dig hur du ska göra. Och jag vet ju väldigt lite om dig eller din situation. Jag utgår från mig själv och det är inte roligt att vara den andra, den som börjar träffa nån som uppenbarligen inte alls var redo.
    Klöset skrev 2011-12-16 16:46:56 följande:
    Och bara för att promenera... Wtf Tyst
    Haha

Lycka till på promenaden!
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-16 18:27:07 följande:
    Ja nu skriver jag igen som inte kunde fråga killen om vad han egentligen ville, men jag kan fan inte få ihop något vettigt att säga.
    Jag vill inte säga "hörredudu är vi kk eller?" jag vet inte hur jag ska få fram frågan på ett bra sätt.

Vi har fortsatt att träffas varannan dag typ, vissa dagar skriver han gulliga sms andra dagar hör han inte av sig alls men när vi väl träffas är han väldigt gullig.
    Men jag tror nog han bara vill vara kk, vet som sagt bara inte hur jag ska fråga honom! *Suck* 
    Vad gör ni när ni ses, förutom sex då?
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-16 19:13:44 följande:
    Pratar, har käkat lite middagar, kollat film och bara legat och lyssnat på musik och kramats.
    Typ så :) 
    Går ni nånsin ut och hittar på nåt?
    Ses ni utan att ha sex nån gång?

Jag tycker inte det du beskriver låter så kk-igt, iaf inte i min värld..
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-16 19:30:25 följande:
    Än så länge har vi aldrig varit ute och hittat på något, men det har sina förklaringar lite då jag jobbar extremt mycket kvällar och helger och har liksom mest tid att ses sent på kvällarna.
    Och vi har haft sex varje gång vi setts hittintills.

Nej det känns inte jätte kk igt men ibland så gör det det ändå.
    Som när han skriver korta sms, eller går in 4-5 gånger på en dag på dejtingsidan.
    Hur hade du ställt frågan om du hade velat veta? 
    Ja, jag hade ställt frågan. Men jag är ganska besvärlig och rakt på 
    Vad är du rädd för ska hända om du ställer frågan?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!