Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-03-30 14:10:08 följande:
    Känns lite lyxigt att få träffa min dejt idag, annars ses vi ju bara på veckodagarna.
    Jag ska ha det så jäkla roligt och mysigtGlad 
    Ja! Ha det så jäkla roligt och mysigt!

Jag varit och inhandlat lite mat inför kvällens träff med min badboy... kväll ska vi slabba med 
    tacos! Tungan ute
  • Night sky

Hörde Madonnas "material girl" på en radiokanal nyss och tänkte på den här meningen... stämmer inte det så säg?! Det är så här man får tänka när man dejtar och dejtar olika killar och inte verkar komma nånstans

Boys may come and boys may go but thats okey you see.... experience have made me rich and now there after me....

Övning ger färdighet!  

• Night sky
    Smecker skrev 2012-03-30 15:21:25 följande:
    Slabba tacos och äta honom, eller äta tacos och slabba honom.. hugget som stucket känns det
    Helt klart hugget som stucket! Är med på vilket som.. bara jag får lite tacos i magen också så jag inte blir på dåligt humör pga blodsockerfall

Du Smecker... jag skulle vilja lägga till dig på wf! Ja, jag vet, kommer antagligen bli tillplattad, men är så ny på wf att jag tror att man skulle lära sig en hel del av att spela med nån som verkligen kan!? 
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-30 16:24:50 följande:
    Här finns ingen date i sikte än iaf. Känner fortfarande att min FBflirt gör mig lite knäsvag men vet inte hur det kommer bli med det öht... Varje gång vi ses känner jag mer och mer vilket mysig ödmjuk och go kille det är (och snygg). Men vet inte så mkt mer.

I kväll blir det sushi och dumplingsbuffe med mina bästa tjejer  och ja vi är sånna där dryga tjejer som finittrar skvalrar pratar om killproblem, sex och dricker vin hahaha. Stackars övriga restaurangbesökare
    Tycker det låter helt perfekt med en sushikväll med tjejerna... Njut och ha kul! Skit i övriga restaurangbesökare
  • Night sky
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-30 16:32:01 följande:
    Hahaha för något år sedan diskuterade vi sex ganska högt och var lite lätt berusade. Det var analsex, fisting mm. Ett par som precis satt sig bakom oss gick efter förrätten hahahah. Fast så grova ska vi inte vara i kväll. tror jag...DrömmerOskyldig
    Hahahahaha! Härligt! Trist för dem att de var så lättstötta då!
  • Night sky

Hoppas du får nån respons/svar snart Cocacola och att din misstanke är ogrundad!!

Annars får ni alla ha en underbar fredagskväll för nu drar jag!

• Night sky
    Smecker skrev 2012-03-30 17:29:52 följande:
    Vad väntar du på? En skriftlig inbjudan?
    Hehe.. hade lite annat för mig i går kväll och idag har jag jobbat.. men nu så!
  • Night sky
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-01 03:48:54 följande:
    Kikar in tjejer hos er andra också? (ni som själva är tjejer alltså) Tror det kikat in 3 hos mig denna vecka. Skrattande
    Snygga och verkar vettiga men jag vill ju ha en man! Drömmer

Jupp.. det kikar in tjejer hos mig också.
  • Night sky
    Madida skrev 2012-04-01 16:59:23 följande:
    Singellivet är en berg-och-dal bana. Bara att försöka gilla läget :-P
    Madida skrev 2012-04-01 15:59:05 följande:
    Ville bara meddela att jag lever Men jag tror jag skippar läsa tillbaka de sidor jag missat
    Jag hoppas verkligen att allt är bra med er och att livet leker

{#emotions_dlg.flower}  
    Hej, hoppas allt är bra med dig! Verkligen trevligt att höra att du lever!!
  • Night sky
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-02 08:50:09 följande:
    Kul att ingen frågar om min dejt Skrattande Vilken nätdejtingtråd ha, ha...

Hur om helst blir det premiärdejt ikväll för denna relativt nyblivna singel.  Känns rätt lovande faktiskt men vi får väl se hur det går. Drömmer

Går det åt skogen så råkade jag faktikt få en annan dejtförfrågan i morse, tror iofs betydligt mer på dagens men det kändes ju inte helt fel heller ha, ha...   Glad

Ha en underbart bra dag allihop! Solig 
    Åh lycka till på dejten! När ska vi hålla tummarna då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!