Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-04-22 17:47:10 följande:
    Har hon påstått att jag har en man där?  Då ska jag Fan stämma henne..................de va bara klädet därDemon
    Vilket jäkla sätt att luras
  • Racer x
    målar havet blått skrev 2012-04-22 17:58:32 följande:
    Racer X..ja de tycker jag va lågt ,riktigt lågtRynkar på näsan.

En hojfråga!

Nu är originalavgassystemet på satt och den går visst mycket bättre och jämnare än med Vance and hines.Kan de va så ,att det beror på sånt? Har inte varit där och kunnat jämföra själv...
    Jepp, en vanlig motor jobbar med mottryck? i avgassystemet som är ett måste för att den ska gå bra.
  • Racer x
    Smecker skrev 2012-04-22 17:56:36 följande:
    Vad måste den innehålla? Webcam? CD/DVD? HDMI? Etc..
    Webcam behövs då inte , hdmi har väl dom flesta, 4-8gb ram, stor disk är inte nödvändigt, ska mest lagra foto och film som flyttas till server när jag är hemma.
  • Racer x

Gud vad det ska vara svårt att välja då.

Har ju aldrig köpt en vanlig stationär "färdigbyggd", vill slippa all jäkla bloatware dom trycker i datorerna eller så mycket som möjligt.

Ska åka å handla lite mat, och fundera på saken.

• Racer x
    FredrikCA skrev 2012-04-22 19:09:15 följande:
    Om med en vanlig motor menas en 2 taktsmotor så är det korrekt- eftersom avgasporten öppnar till vevhuset och man inte är intresserad av att släppa ut vevhuskompressionen som är den effektiva mekanismen som får bränsle blandningen till loppet via kanalerna.

4 takt ska absolut inte ha något mottryck däremot är avgasflöde viktigt och man måste därför ha ett avgasrör som accelererar avgaserna (dvs börjar grovt och blir smalare) man vill ha bort avgaserna så snabbt som möjligt- Så om något så är det undertryck man vill ha :) 
    Därav mitt "?" efter..
  • Racer x
    målar havet blått skrev 2012-04-22 20:07:16 följande:
    Dagens sociala umgänge.........

Gårdagens sociala umgänge
  • Racer x
    målar havet blått skrev 2012-04-22 20:23:10 följande:
    kollade HP och såg en signatur..Sol och vår.

Kan de va så smart det?Flört
    Låter misstänksamt
  • Racer x
    målar havet blått skrev 2012-04-22 20:31:36 följande:
    Racer x    Här åkte vi hem från high coast träffen..

Vi var väl runt 100 som var ute i skåne och yrade igår + en massa moppar som också var ute på en vårrunda.
  • Racer x
    FredrikCA skrev 2012-04-22 20:46:26 följande:
    Satan vad jag blir sugen på att ta MC kort när ni pratar om det :P
    Bara sätta igång
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!