• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-05 09:58:36 följande:
    gjorde han det på mail? var glad att du slipper han...hoppas du hittar en med lite ryggrad...

Men jag hade faktiskt uppskattat ett mail istället för att se hans ändrade status på fb om ett förhållande med en annan under tiden man dejtar;((  sen en blockering..DET var fegt!!
    Just nu är jag inte glad att jag slipper honom men jo, en man med ryggrad är att föredra. 

Du har blivit dumpad på värre sätt ser jag, tråkigtRynkar på näsan
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-05 10:07:26 följande:
    Det finns bra män därute, nån dag hittar en av dem dig!
    Tack{#emotions_dlg.flower}
    Jag är helt övertygad om att du har rätt, jag är en bra tjej och klart det finns nån för mig därute.
    Men han är jävligt seg med att hitta mig dock. Men när han väl gör det kommer det att slå gnistror om oss!
  • takida

Bara så ni vet kommer jag älta mina sorger här hos er ett tag framöver så det får ni stå ut medGlad
    Sen kommer jag tillbaka starkare och mer redo än nånsin!
    För i sommar ska det dejtas:) 

• takida
    Legacy skrev 2012-04-05 10:29:54 följande:
    På MAIL? Men vadfan du en stor KRAM! jävla skitfegt att göra så! hade han någon anledning? och på mail, alltså nej jag fattar inte så ruttet.
    Madida skrev 2012-04-05 10:53:45 följande:
    Nej! Söta du, fan vad tråkigt! Vilken jävla pingvinpitt!! Har man setts så länge så är ett telefonsamtal det minsta man kan begära.
    Vad var det som hände? Väntade du dig detta? Ber om ursäkt om jag borde veta detta men då har jag missat det
    PingvinpittGlad vilket underbart uttryck1
    Jag har ingen som helst aning vad som hände, han fick väl antingen kalla fötter eller så kände han väl inte tillräckligt för mig bara. 
    Vad hände med att prata med varandra, ett jävla mail. Ahh blir galen.
    En god vän till mig tycker jag ska ringa honom och prata och kämpa. Just för att hon känner mig och vet hur sällan jag verkligen blir kär och för att allt kännts så bra. Men nej, jag är inte den som bönar och ber.
    Jag vill ha någon som vågar prata även om sånt som känns jobbigt, jag vill ha någon som älskar mig för den jag är, någon som är beredd att kämpa för mig!
  • takida
    Ridmi skrev 2012-04-05 11:32:43 följande:
    jag kan inte kämpa för dig, för jag är en man...som du just nu hatar...men kämpa på med ilskan
    Jag hatar inte män, varför skulle jag göra det?
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-05 12:57:47 följande:
    Det är rätta takter detGlad vilken tur vi har att det finns mer än en person där ute som är Mr Right! gäller bara att
    försöka hitta dem för alla Mr Wrong som lyckas ställa sig i vägen. 
    Om man bara alla mr wrong hade kunnat flytta åt sidan så man lättare kunde träffa på Mr right!
    Men nu har jag ytterligare en erfarenhet i bagaget och realistisk som jag är så vet jag ju att jag kommer att må bra igen. 
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-05 13:37:40 följande:
    Älta hur mycket du vill! Låter som du har rätt inställning iaf.

kram{#emotions_dlg.flower}
    Ja inte ska en feg karl få mig att sluta tro och känna och våga!
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-05 13:44:52 följande:
    Gah! Jag blir tokig!!! Skrikandes Boys are stupid!
    Det skriver jag under på!
  • takida
    lemonina skrev 2012-04-05 14:04:47 följande:
    Smecker får mig alltid att bli mållös med sina utalanden och frågor. Jag kommer aldrig på något bra att säga efter han uttalat sig!Foten i munnen
    Smecker kan ha den förmågan på folkGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!