Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

God morgon! Ska snart iväg på spinning. GladTungt pass! Underbart sätt att börja helgen på.

• lemonina
    Madida skrev 2012-05-05 12:47:13 följande:
    Dejt nr 2 avklarad.
    Jag tycker att han är kul att umgås med, jag är attraherad av honom men där är inget pirr alls i magen. Borde det vara det?

Men tror du inte pirret kan komma senare? Det är val positivt att du är attraheradGlad Om du inte varit det hade jag kanske inte trott på det.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-05 16:56:03 följande:
    Sådär ja, nu är det snart dags för att mumsa på nybakad kladdkakaTungan ute

GöttGlad Ska snart iväg och käka med en kompis sen blir det romantiskt drama vilket känns sådär. Men om jag dricker en öl innan kanske den blir roligareTungan ute
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-05 17:37:15 följande:

Skall ni kolla på någon av Saw-filmerna?

Men det är väl inte romantiskt drama?! Nej ska kolla på The lucky one. Jag ville egentligen se något läskigt men det fanns inte.
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-05-05 18:07:24 följande:
    Wii nu blir det fest. Ska få träffa Johans alla syskon. Ni får ha en trevlig kväll. Kram

Vad roligtGlad Jaha så J har fått en bättre presentation här. Johan! Hoppas ni får en trevlig kväll också.
  • lemonina
    magus skrev 2012-05-05 18:24:01 följande:
    The abandoned? Dr. Sleep?

De går inte här Rynkar på näsan inte så stort utbud på SF idag. Bara massa under 7 år sen Sci-Fi och romantisk komedi.
  • lemonina

Gårdagens film var precis sådär frustrerande som jag hade förväntat mig. Kåta blickar, passion, snygga kroppar. Sen var det bara att gå hem själv och krama kudden.

• lemonina
    bullkleet skrev 2012-05-06 11:19:15 följande:
    va? hahhaha

Jag var på bio och det fanns inte mycket att välja mellan. Hade gärna sett någon rysare...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!