Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-16 19:38:00 följande:
    Nej lite så känns det ju, man har ju rätt mycket sex i början :)

Åh jag vet att jag borde men jag är rädd att han ska tro att jag försöker pressa fram något jätte seriöst och det vill jag inte.
    Jag vill dejta honom och se vart det bär men jag vill inte att han håller på med massa andra tjejer.
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-16 19:32:11 följande:
    Ja, jag hade ställt frågan. Men jag är ganska besvärlig och rakt på 
    Vad är du rädd för ska hända om du ställer frågan?
    Jag är rädd att han ska säga något jag inte vill höra, typ att han bara vill ha sex.
    Eller att han ska bli "rädd" att jag puschar för jätte seriöst.

Men blir han SÅ rädd av en enkel fråga så är han ju lite fjantig. Håller dock inte med (ny). Jag hade inte lagt till att jag sett att han är online på dejtingsidan, känns bara onödigt. Fråga bara hur han ser på er relation, eller vad han har för tankar kring det. Om han vill att ni ses och ser vart det leder till eller om det mer handlar om sex.
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-16 19:54:51 följande:
    Ja men så kan jag ju iofs säga det...men åååå ändå känns det så jobbigt när jag tänker på att fråga haha.
    Känner mig lagom löjlig. 
    Det är väl inte så konstigt att det känns jobbigt och att du blir nervös, du gillar ju honom Men om han bara vill ha ett kk-förhållande så är han ju ändå inte rätt för det är ju inte vad du vill (vad jag uppfattat det som iaf)
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-12-16 19:59:43 följande:
    Nej kk är inget för mig, är för mycket av en känslomänniska för det.
    Men bör jag ta det face to face eller kan man skicka ett sms? 
    Jag tycker du bör ta det face to face. Men inte göra en så stor grej av det, bara fråga. Inte säga att du "vill prata" eller "behöver fråga en sak" Bara ställ frågan, lite lättsamt
    Smecker skrev 2011-12-16 20:23:04 följande:
    "Du.. vi behöver prata" är annars ett bra sätt att inleda ett sånt samtal.
    Ja, när man får höra det så känner man sig nästan bubblig av lycka och inte alls illamående..
    Heidi1 skrev 2011-12-16 20:28:50 följande:
    Yes på söndag ska jag träffa killen som jag träffar nu utan barn i några timmar Oskyldig
    Åååhh! Då bara MÅSTE ni passa på att spela Monopol
    Klöset skrev 2011-12-16 22:17:06 följande:
    Okej, det blev en promenad på fyra minuter runt hörnet. Sen blev det två öl och lite tjitt tjattande och sen slutade det i hans säng och sen gick jag hem.¨

En kort dejt och en kort uppdatering.

Han log i alla fall så fort han såg mig och då kände jag mig lugn.

Så länge du är nöjd och glad är jag nöjd och glad

Idag var jag minsann på fika-dejt

Night sky skrev 2011-12-17 16:52:40 följande:
    Åh... berätta!!!!! Skrattande
    Det blev väldigt spontant. Några mail på förmiddagen sen sågs vi. Och helt ärligt, det blev inte bara fika. Men det satt fint
    Jag är inte intresserad av honom på nåt annat sätt då jag fortfarande är intresserad av den där muppen jag träffa för nån vecka sedan. Måste lyckas släppa honom först.
    Men, sex är bra för...immunförsvaret?
    Smecker skrev 2011-12-17 17:02:09 följande:
    Du är hopplös! 

Men tydligen väääldigt sexig

Anonym (ny) skrev 2011-12-17 16:56:30 följande:
    Är alla här bara ute efter ett seriöst förhållande??
    Jag är "ute efter" att dela mitt liv med någon jag mår bra med. Men under tiden jag väntar på denna fantastiske man har jag en himla massa behov som måste tas omhand
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!