Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-05-06 11:31:19 följande:

Har man två kuddar så kan man ha en trekant. Tips från coachen.
    Hehe kuddarna är lite väl passiva för min smak.
  • lemonina
    takida skrev 2012-05-06 11:31:26 följande:
    Fan va surt. Hoppas du iaf fick drömma om att du kramade en snygg man iställetFlört

Nä inte ens detRynkar på näsan Man ska inte titta på sådana här filmer när man inte har varit i närheten av någon på ett "litet" tag.
  • lemonina
    Madida skrev 2012-05-06 11:56:49 följande:

Nu ser du det från ett negativt håll. Tänk att om de är passiva så kan du styra upp och ta för dig. Forma dom

Jag får helt enkelt köpa dunkuddar alltsåSkrattande
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-06 11:43:27 följande:

Ap ap ap ap.. det där är väl ändå självvalt?

Jo förvisso men jag tror jag kommit över honom nu.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-06 12:49:55 följande:
    Morrn morrn tråden

Lemonina: Hahaha norrlänningen då? Ska du inte dra hem honom på lite after film mys i stället för att ge dig på kuddarna?

Haha I wish.Drömmer Men han bor inte här ju. Tänk ifall jag inte alls lir attraherad om han kommer hit. När jag pratade med honom kändes det även som han tagit ut en vinst i förskott. MIG!!
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-06 11:53:58 följande:
    Jag kan även tillägga att titta på typ Stefan & Krister är heller inte att rekommendera om man nyss brutit upp.

Nej för de är inte roliga.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-06 13:59:27 följande:
    Jo då, Tycker det är så fundamental och lätt intagen humor som är skönt att slö titta på, Men man kan få många associationer som får en att tänka på jobbiga saker om man är i ett känsligt skede. 

Men överlag så var det Stefan & Krister och Erik & Mackan som fick mig att orka dom första veckorna. 
    Jag gillar inte buskis-humor speciellt mycket.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-06 14:07:40 följande:
    Alla har olika smak, Jag gillar dom flesta typer av humor- Men främst så gillar jag genomtänkta skämt och säga vad man vill om Stefan & Krister men många av deras skämt är fruktansvärt smarta, Även om ämnet generellt kretsar underbältet. Men det är ju för genomsnittet fortfarande tycker kiss och bajs humor är kul. 

Ja jag gillar brittisk humor:) Ricky Gervais är fantastisk. Önskar jag hade en liten mini version av honom som jag kunde ha i fickan och plocka upp när jag behöver muntras upp.Glad 
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-06 14:51:22 följande:

Jo, du har rätt där. Känner igen det där med vardagen också. Just nu vill jag känna att jag verkligen fixar allt själv. Förresten slog det mig i fredags att jag aldrig bott själv innan ju (enda vuxen alltså). Bra att det tog 2 månader att komma på... xD Tokskönt för övrigt! Utom när jag svär över att jag inte är händig då. :P

Försökte också låta hjärnan sköta det hela men det gick ju sådär för då hade jag inte fastnat för mr knäppis, men det har jag nog. Suck!  
    Haha samma för mig. När jag flyttade in i min lilla etta i September kom jag på mig själv med att det är första gången jag bor själv i mitt 32 åriga liv. Förvånad Och då beror det verkligen inte på att jag flyttat mellan olika killar utan att jag alltid bott ihop med andra människor dels för att jag bott utomlands så mycket. Visst är det skönt, men samtidigt tyckte jag att det var läskigt.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-05-06 14:52:52 följande:
    Lemonina: Hur går det egentligen med killen på den vita springaren? Har inte riktigt hängt med där känner jag...
    Tanken var att han skulle komma hit till Örebro nu i helgen för att han kände någon här. Men planerna ändrades för personen skulle åka bort. Vi pratade en gång på telefon och då var det jag som ringde. Han kändes ganska omogen och vårat samtalsämne gled in på kroppsdelar och träning. Han tyckte jag verkade blyg, vilket jag kan vara. Men jag kände mest att jag blev lite illa till mod över vissa av hans frågor. Jag kan inte komma överfund med om han är en player eller om han bara överlag är frispråkig och lite galen. Jag skickade sedan något mail om att det var tråkigt att han inte kunde komma hit och frågade vad han skulle göra i helgen.

Då skrev han något i slängar med att det hade varit kul att komma hit för att leka med migObestämd Alltså jag vet inte riktigt om han verkligen menar vad jag tror han menar eller ifall jag missuppfattar honom. Hur går det för dig?    
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!