Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2011-12-17 18:27:19 följande:
    SNöflingor? Men Etanol då!
    etanol skrev 2011-12-17 18:40:49 följande:
    Så, nu terrar vi nån annan istället tycker jag. Ta TS eller night sky, boyaah har för mycket mål i mun men nån annan.
    Sjysstarå? *ber på mina bara knän*
    Vadå "ta TS eller night sky, boyaah har för mycket mål i mun"?! Trams! Jag har så förbannat mycket mål i munnen att jag knappt kan stänga den. Punkt basta!

Smecker skrev 2011-12-17 19:07:58 följande:
    Jaha, är det MÅL du har i mun..
    Ja just nu är det MÅL jag har, vi pratar inte om i eftermiddags Oskyldig

Men vilket snuttegull...eller nåt...

hejsan!! Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.
    du har fina ögon och gulligt leende:)
    hoppas allt är bra med dig och att du får en trevlig helg
    jag hoppas på svar
    mvh fXXX

etanol skrev 2011-12-17 20:28:17 följande:
    Så intressant. VAD är det vi pratar om då *sätter mig ner med en skål grönsaksstavar och inväntar svar*
    Ska du ha lite vitlöksdip till det?
    etanol skrev 2011-12-17 20:32:18 följande:
    Åh, så omtänksamt av dig. Du råkar inte ha nåt utan vitlök. Det är gott men, ja, du vet...
    Berätta nu då!
    Vitlök är fantastiskt gott!
    Och ja, jag vet inte vad vi pratar om. Avsugningar?
    Heidi1 skrev 2011-12-17 20:37:32 följande:
    Vill ha en cigg NUUUUU kan någon snäll person komma och lämna en åt mig???
    *räcker fram två* Varsågod!
    LilaLavendel skrev 2011-12-17 22:36:05 följande:
    Hej!

FInns det någon här som är  intresserad av att hitta kärleken med hjälp av personlig matchmaking? Jag ska starta ett företag där jag matchar personer som kan tänkas passa varandra i en kärleksrelation. Men först vill jag testa konceptet och söker därför dig som är singel, har fyllt 30 år och bor i området Helsingborg - Malmö - Båstad - Hässleholm. 

Allting är HELT GRATIS eftersom jag bara "provkör" idén än så länge. Om du är intresserad kan jag skicka mer utförlig information, så kan du se om det är någonting du vill prova. Ni kan höra av er på healing_with_love@hotmail.com för mer information :=O)
    Det låter ju som en ganska kul grej! Bor i Malmö
    LilaLavendel skrev 2011-12-17 23:14:49 följande:
    Om du mailar mig på healing_with_love@hotmail.com så kan jag skicka över den mer detaljerade informationen. Vill helst inte lägga ut alla detaljer så här :=) Eller du kanske kan pm:a mig så kan jag skicka över det här? Det går att lösa¨på något sätt. Har redan på 24 timmar hittat 15 intresserade via FB. Hoppas kunna matcha ihop ett antal i början på nästa år. Lever själv i ett förhållande sedan 6 år tillbaka, annars hade det ju varit ett ypperligt tillfälle för mig med att dejta Flört

Jag mailar dig!
    Smecker skrev 2011-12-18 07:19:19 följande:
    Kunde ha skrivit det där själv. Har hon inte tagit några initiativ till hångel eller visa fysiskt intresse (tafsa räknas med) på 2 dejter så vete fan..
    Men hur funkar det menar du? Hon kanske känner samma sak, har inte du tagit något initiativ till hångel eller fysisk närhet så tror hon att du inte är intresserad. Då väntar ni ju båda två på initiativ till närhet?!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!