• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Funderar på när jag är redo att logga in på en dejtingsida igen.... Hm, hoppas på hästryggen direkt eller avvakta lite, det är frågan?

• takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-06 19:59:47 följande:
     Dejten har till sist loggat in, läst och svarat...  Han vill ses...  Glad

Lagom när jag lugnat ner mina stackars nerver, och han loggade ut typ när jag fick iväg mitt svar så nu är det bara att vänta otåligt igen.  Obestämd  
    Heidi1 skrev 2012-04-06 20:28:27 följande:
    Ja det känns väldigt bra nu. Hoppas att det kommer fortsättas kännas så.
    Härligt att höra att det går bra för er andraGlad
  • takida

Loggade in mig på dejtingsidan igen, tog två minuter innan jag fick en liten flirtGlad
    Damn I'm good!

• takida

En flört och några mail senare så har jag en söt kille på krokenFlört
    Här går det undan!

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-06 23:40:15 följande:
    Takida najs! Tänk om det är Mr right
    Ja man kan aldrig vetaSkrattande
  • takida

Sådär, nu har jag raderat alla sms och mail. Likaså bra så jag inte läser och blir sentimental och ledsen. 

• takida
    Smecker skrev 2012-04-07 21:55:21 följande:
    Fyll på med nya istället
    Det kommer, var så säkerSkrattande
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-07 22:09:55 följande:
     Good girl! Hur går det med påfyllandet av nya bättre då?
    Lär nog dröja ett tag innan jag ger mig ut i djungeln på riktigt igen. Men fick ett mail från en snubbe utan bild som frågade om jag ville bli KK.
    Svarade självklart ja sådär utan vidareFlört
  • takida
    FredrikCA skrev 2012-04-08 08:36:06 följande:
    Måste nog säga efter att ha provat några dejtsiter ett tag att det fungerar ungefär lika bra för mig som kille som att slå slumpmässigt nummer på telefonen och gissa vad mottagaren åt till lunch igår. 

Jag har ingen aning om vad jag gör fel, Men den längsta konversation jag överhuvudtaget fått med någon för att försöka lära känna dem är typ 3 mail, Sedan tröttnar jag på dessa obetydliga och oftast intet sägande en radare och skriver något längre, Sen tar det tvärstopp aldrig någon som skriver tillbaka :P 

Tror faktiskt för dom flesta killar är nog vanliga chattsajter eller forum betydligt mer givande om man vill ha chans att stöta på någon som man tycker är intressant, På dejtsiter kanske det hjälper om man ser ut som johnny depp eller något men personligen är inte jag intresserad av så ytliga tjejer iallafall så det berör mig inte. 
    Alla har vi olika erfarenheter av dejtingsajter. Jag har också haft mängder men sådana korta konversationer via mail men hux flux dyker det upp en pärla som leder till en dejt. 
    Jag har dejtat masor av killar och inte någon har sett ut som Johnny DeppFlört Men klart jag vill träffa en kille vars utseende tilltalar mig.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!