Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-05-06 16:13:43 följande:
    Håller med det låter som han är ute efter en sak primärt, Men jag kan ha fel så klart...

Ja jag vet inte heller.Obestämd Men han var så himla på innan helgen och skrev en massa. Sen när jag ringde kände jag efter det att intresset dog en aning. Jag kanske inte levde upp till hans förväntningar. Hur man nu kan göra det via telefon haha.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-06 16:28:42 följande:
    Det är bara att fortsätta ha kontakt, Det viktiga är inte att saker sker nu nu nu, Utan att det känns rätt. 

Du kommer nog underfund med vad han och du vill förr eller senare :) 

Ja det får jag hoppasGlad 
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-06 16:37:19 följande:
    Se så, Allt löser sig med rätt inställning :)

There is plenty more fish in the seaSkrattande
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-06 16:46:22 följande:
    Undrar om någon ser dig på det viset.. som en i mängden fiskar i havet.
    Förmodligen killen på den vita springaren.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-06 16:49:46 följande:
    Är det så du vill se ut i hans ögon?

Just nu tar jag honom inte på allvar och skulle nog kunna tänka mig en liten flirt med honom eftersom jag tror att jag behöver det. Men samtidigt vill jag inte att han ska vara en dryg flirt som bara tror att han kan få mig genom att knäppa med fingrarna.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-05-06 16:52:44 följande:
    Varför vill alla vara unika men ingen vill sticka ut eller vara onormal, Det är så ologiskt att man får gåshud :) 
    Vad pratar vi om nu?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-06 17:12:57 följande:
    Lemonina: låter som killen vill ha en sex helg! Är det inget du är intresserad av? Kan ju vara trevligt men jag fattar inte varför så många killar ska snacka om det innan man ses när det liksom är uppenbart att det blir sex om man klickar. Avtändande enligt mig...
    Jo det skulle jag kunna tänka mig. Glad Men det hade varit så perfekt om han då kunnat hälsa på sin kompis så utifall ingen attraktion uppstår kunde sova där. Skulle nog behöva något oseriöst. Men jag vet inte riktigt han var skum. Ena stunden ville han verka seriös för att sedan vara totalt oseriös. 

• lemonina
    Niklas2k skrev 2012-05-06 17:19:49 följande:
    Det där uttrycket använder man väl inte för att avfärda någon? 

Nej jag använde inte uttrycket för att avfärda. Utan mer som "ok han var inte intresserad men då finns det andra som är det"
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-05-06 17:30:40 följande:
    Jag menade inte att du menade det.

Jag använder det likadant. Man kan ju vara riktigt besviken och använda det också, för att det eventuellt ska kännas lite bättre. Det var det jag menade. Det betyder ju inte att man ser personen som en i mängden för det.

Det krävs så mycket tålamod vid fiske. Dessutom så fastnar det ju en hel del skräp på kroken när man väl får napp...... Sen kan ju fisken också se väldigt god ut men smaka skit.

Ja men precis.Glad Det är ungefär ett litet uttryck för att peppa sig själv.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-05-06 20:59:39 följande:
    What? Shit vilken procedur..
    Haha ja jag tänkte detsamma. Mästerdetektiven MagusFlört 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!