Laurora skrev 2011-12-30 10:14:25 följande:
För min del så räknar jag ner minutrarna nu till ledigheten och en stockholmsresa
12 då är jag out of jävla office kan jag säga, NYA bilen full i julklappar och en väldigt glad tjej om mindre än två timmar alltså
Hur går det för dig med den tjejen du träffade?
Gud va sköj, jag älskar Stockholm dock vet jag ej om jag skulle vilja bo där. Gillar du stockholm? eller bor du där, du skrev stockholmsresa så jag antager att du inte bor där... =P
Jo hon är sjukt putt på mig nu...... Hon ville följa med till våran stuga med sitt barn, dock e vi ju fyra grabbar som är uppe. Jag tänkte jag vill inte ta med henne efter som vi bara sällskapat/dejtat i tre månader samt att jag åker med delar av grabbgänget. Men vi kanske kommer att åka upp igen om ngn mån igen.
Jag har inte sagt att det är vi som äger stugan, så detta kanske blir ett test. =P Vi får se om vi fortfarande är ihop efter nyår. Hon tyckte jag va taskig eller vart sjukt putt eftersom jag lämnade henne och åkte upp med grabbarna... =) Hon kommer från väldigt enkla förhållanden så jag förstår ju henne lite, hon såg ju detta som ett gyllende tillfälle att göra något roligt med sitt barn. ^^....
Hur går det för dig då med dejtandet? Ne nu har jag nyktrat till och loggar ut härifrån. Ha d gött och ha det så sköj i 08-land