Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Pulaski skrev 2011-12-18 01:32:40 följande:
    Mja, grejen är att om det går så långsamt så att det fortfarande inte har blivit nån kyss efter dejt nummer två, då tappar jag intresset eftersom jag känner att de inte riktigt är min typ. Jag är en sån där som gärna vill att saker ska hända direkt om man väl har bestämt sig. I nätdejtingens värld skulle ju ett "Hej, jag vill träffa dig! När kan du ses?" funka som ett utmärkt första mejl till mig. Jag gillar tjejer som tar egna initiativ och snabba beslut, och känner man att man vill hångla på första dejten så tycker jag att man ska göra det, och det förstör heller inget för mig när det gäller att lära känna varandra på övriga plan. Träffar jag då en tjej som är mer "vi kan väl vänta och se"-typen, så inser jag att det kommer bli lite jobbigt framöver.
    Smecker skrev 2011-12-18 07:19:19 följande:
    Kunde ha skrivit det där själv. Har hon inte tagit några initiativ till hångel eller visa fysiskt intresse (tafsa räknas med) på 2 dejter så vete fan..
    Instämmer totalt, jag brukar säga typ om det inte är hångel efter andra/tredje dejten så åker tjejen ner i kompisfacket.  Jag brukar tänka typ hmm dejtar hon flera eftersom hon inte vill vara fysisk.

Fast detta grundar ju sig på mina erfarenheter av det jag hör av mina tjejpolare "Jag dejtar en och har sex med dan andra. Tro inte att hon bara har dig Andreas..."  Det brukar jag säga efter andra dejten med om det inte hänt ngt sedan tackar jag för mig och går.

Om hon nu är genuint intresserad brukar man få ett mess på kvällen där hon bjuder in en till middag och då får man höra att tjejen inte vill vara lösaktig och vill gå sakta fram och bla bla bla...  Tror killar i allmänhet är å tok för toffliga..... 
  • starchild81

Hur år det för er nu med allt dejtande? Hoppas att ni har haft en trevlig jul med mycket skidåkning och afterski ^^... Ne nu skall jag bege mig till Pink park innan det är dags att åka hem till Goa Götet änna...  Vad händer hos er då en dag som denna?....  

• starchild81
    Laurora skrev 2011-12-30 10:14:25 följande:
    För min del så räknar jag ner minutrarna nu till ledigheten och en stockholmsresa

12 då är jag out of jävla office kan jag säga, NYA bilen full i julklappar och en väldigt glad tjej om mindre än två timmar alltså

Hur går det för dig med den tjejen du träffade?   
    Gud va sköj, jag älskar Stockholm dock vet jag ej om jag skulle vilja bo där.  Gillar du stockholm? eller bor du där, du skrev stockholmsresa så jag antager att du inte bor där... =P 

Jo hon är sjukt putt på mig nu...... Hon ville följa med till våran stuga med sitt barn, dock e vi ju fyra grabbar som är uppe.  Jag tänkte jag vill inte ta med henne efter som vi bara sällskapat/dejtat i tre månader samt att jag åker med delar av grabbgänget. Men vi kanske kommer att åka upp igen om ngn mån igen.

Jag har inte sagt att det är vi som äger stugan, så detta kanske blir ett test. =P Vi får se om vi fortfarande är ihop efter nyår.  Hon tyckte jag va taskig eller vart sjukt putt eftersom jag lämnade henne och åkte upp med grabbarna... =)  Hon kommer från väldigt enkla förhållanden så jag förstår ju henne lite, hon såg ju detta som ett gyllende tillfälle att göra något roligt med sitt barn. ^^....

Hur går det för dig då med dejtandet?  Ne nu har jag nyktrat till och loggar ut härifrån. Ha d gött och ha det så sköj i 08-land
  • starchild81

Jooo han med den rosa hatten va? Smart val av han att sticka ut från mängden. Lite Mystery över det hela värsta pickup artisten ser han ut att vara o trevlig dessutom. Förstår att han valde en sådan trevlig och sympatisk tjej som dig.

Perkele onnnnt ligger här i en snödriva och har värk i min svanskota skratt... Hoppas ni får en underbar nyår iaf ;)

Kjams

• starchild81

Laurora; pink park är snowboardparken i lindvallen... Men nu e det snart min tur att köra 0,24 promille ;) haha Jeje jag slapp iaf den första sträckan...

• starchild81
    Gott nytt år på er med hoppas att erat år började bättre än mitt.Rynkar på näsan  Elfel på bilen och haveri, tur att Falc finns bara att tänka positivt. Tungan ute Det e ju ett nytt år med nya möjligheter jag får iaf lånebil i tre dagar..... 
  • starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-01 17:00:10 följande:
    Oups inte bra! :(
    nopps men men nu blir det att laga lite rester och njuta mjölken som tog 2 tim att få hem haha ;) 
  • starchild81
    Isnogood skrev 2012-01-06 18:38:14 följande:
    Uttråkad...uttråkad och...uttråkad...Sa jag att jag var uttråkad..?
    Det är bara du själv som kan ändra på det =P {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • starchild81
    Isnogood skrev 2012-01-06 19:59:42 följande:
    Jaa...är så totalt OFF så...BLÄÄÄÄäääääää..... ja, typ så.
    starchild81 skrev 2012-01-06 18:51:48 följande:
    Det är bara du själv som kan ändra på det =P {#emotions_dlg.djavulsk} 
    "Hm" Så du menar att....jag fritt kan röva i väg den jag intresserar mig av och göra vad jag vill men..? {#emotions_dlg.djavulsk}

Annars så är det ju inte bara JAG....  
    Men det kanske är det du behöver göra? Bryta gamla mönster......  Skulle kunna bli ett fint inslag i din vardag planera en kidnappning av ngn av dina dejter? Det har jag gjort ^^ Romantisk kidnappning kallade jag det för skratt...... 
  • starchild81
    Isnogood skrev 2012-01-06 20:28:43 följande:
    Eh...har inte kommit så långt att jag varit på date med någon av dem jag pratat med hittills... Skäms

Blev singel strax innan jul så jag har inte velat springa in i något.

Nae, får väl se senare i vår, då kanske jag kan kidnappa "min blivande man" (ja, en av karlarna har redan friat ) Drömmer

men till dess så får ja nog nöja mig med att va uttråkad..     
    Aha men sedan får du köra den se till att han får ledigt tors fred o kidnappa han till Venedig på kärlekssemester med gondoler och romantik och SPA..... Kan aldrig gå fel  I KNOW   ^^ Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!