Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-25 01:52:36 följande:
    Jo men det vet man ju inte, Om jag fått hårväxten från min morsas sida så borde jag ha hår på huvudet hela livet, men typ inget på mage/bröst osv.
    Farsan sida har mindre hår på huvudet men dom har istället hår på bröst, rygg och en jäkla skäggväx osv om än inte jättemycket. 

Jag verkar hittils vara någon hybrid fast jag har inte så jättekraftig skäggväxt men den har tilltagit för varje år, tror typ första gången jag behövde raka mig var när jag var runt 27 eller så- så det är tidigt att dra några slutsatser.
    Men det är lika med hårfärgen iprincip alla i min släkt är mörkhåriga och jag har varit tvärt om riktigt ljushårig tills också något år sedan och på vintern är jag riktigt mörk men det brukar bli ljusare på sommaren- får se hur det blir i år det verkar ha ljusnat en aning men är fortfarande riktigt mörkt mot var det har varit.
    Jo, det är klart man kan ju ha lite olika påbrå där...

Låter sent att raka sig första gången vid 27, jag klurar mest på hur mycket gråa hår jag har då? :P Blir mycket förvånad om jag skulle behöva raka av något skägg dock Skrattande 
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-04-25 05:56:49 följande:
    Lägenheten var sådär, men läget var toppen Glad  Jag tar den om jag får den. Det är ett sånt där trepartsbyte. Tror jag i alla fall han sa. Hoppas han inte pratade om partnerbyte och trekant Obestämd

Gissar på att de vill ha. Eller vill och vill, de ska ha Rynkar på näsan

Dejten får vi se hur det går med. Eller dejt och dejt, vi ska träffas Drömmer
    Håller tummarna att du får lägenheten då! Skrattande 

Ja, vill de ha så ska de ju också. Oväntat? Låter ju som rätt mkt på en gång kanske.

Mhm...? Lite mer detaljer kan du väl lämna? Tungan ute Hoppas det går bra iaf!
    Glädje58 skrev 2012-04-25 05:57:58 följande:
    Du e la skäggig på annat ställe Flört
    Inga kommentarer
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 06:35:39 följande:
    god morgon tråden!

God morgon! Skrattande Kikar du bara in i tråden på morgonen tro?
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 06:36:37 följande:

En annan får räkna dem i skägget och brösthåret. Fast första hittade jag i ögonbrynet. Gråa hår är nice

Mina väcker tor munterhet tydligen, och de flesta verkar få ångestkänslor av att upptäcka såna. En kompis som fyller 30 har just hittat sitt första och kände sig gammal, vad f-n är jag då lixom? xD
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 06:40:02 följande:

Där ser du, Colan.. what goes around comes around. Där får du igen för "Inga kommentarer"
    Japp! Kan leva med det bara vi får info om dejten sen. Skrattande
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 06:47:32 följande:

Ingen aning.. skitgammal?
    xD Måste va det då. Fick mitt första gråa vid 23.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 06:56:34 följande:

Grattis! Du måste vara gammal inombords.
    Hmm... du är den andre inom några timmar som konstaterat det.

Jag är med anndra ord en gammal kvinna instängd i en nästan 26-årig kropp? Tycker mig höra det motsatta då och då men jag måste ju vara unik med min kombination! xD

• Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-04-25 06:52:42 följande:
    nej kikar in då och då Men enklast att kika in på morgonen när det fortfarande är lugnt på jobbet =) 
    Ah! Men du lämnar inte så många spår här inne, dock några hehe.. Men lite info om dig kanske? Skrattande
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 06:55:12 följande:

Det får vi ta i den andra tråden i så fall.. delar man inte med sig så får man inget tillbaks

Haha.... Ja, för jag brukar ju vara så otroligt snål med information, eller? Drömmer
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-04-25 07:01:15 följande:
    Mmm underbar morgon. Barnen gjorde fruktsallad, så dom var snälla och gav mig fruktsallad på sängen.
    Låter inte alls dumt det där!

Borde nog väcka mina, typ nyss... Ogillar hela morgonkarusellen när alla ska iväg dock. Suck!  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!