Inlägg från: Anonym (Hopplös:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jo men jag är nog också ganska tydlig och kan absolut ta initiativ. Jag gillar att ta på människor (det där lät märkligt) men ni vet, lägga min hand på hans arm när jag pratar, sätta mig nära, hand på knät o.s.v.
    Och jag är otroligt flörtig med min blick så man borde inte missuppfatta mig..

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-18 11:21:59 följande:
    Jo men jag är nog också ganska tydlig och kan absolut ta initiativ. Jag gillar att ta på människor (det där lät märkligt) men ni vet, lägga min hand på hans arm när jag pratar, sätta mig nära, hand på knät o.s.v.
    Och jag är otroligt flörtig med min blick så man borde inte missuppfatta mig..
    Haha, fick upp en bild av mig själv där jag frenetiskt gnuggar någons arm och tics-blinkar med ögonen för att flirta.
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-18 11:23:41 följande:
    Hahaha avsluta en date med att skaka hand?! Finns det seriöst någon som gör så? Jag inledde min date med en kram. Fast kan ju hända att jag är en onormalt "tutchy feely" person haha.
    Jag tror jag har inlett varenda dejt med en kram. Skaka hand?! Det hade känts superdumt.
    Smecker skrev 2011-12-18 11:26:53 följande:
    Då så, vad är problemet?
    Att jag inte har någon att gnugga?
    Glädje58 skrev 2011-12-19 19:24:52 följande:
    s07, du är som de flesta... bara tomma ord  Skrattande
    Haha
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-12-20 14:34:26 följande:
    Jag måste fortsätta dela med mig av en del av det jag får i inboxen på HP. Det här fick jag både igår och idag: 

"Hej du snäckan i en kylig damm
    som ur skalet alltför sällan tittar fram

Din pensel målar för mig din framtid
    låt nu bara din kärlek få vinna sin strid

Ty makten och härligheten är din
    från evighet till evighet

En liten dikt till dig för att fånga ditt intresse. Kolla gärna in min prfil och skriv tillbaka om du har lust."

En snäcka i en kylig damm? Ja lite originellt är det allt, men? 

Fråga honom om han kan hjälpa dig med dina julklappsrim?!
    ulfsas skrev 2011-12-20 16:34:52 följande:
    HAHAHA, den var braTomte

Skall kanske rimma lite själv så blir det nog dejt eller....

Du är söt som julegröt eller du är fin som en pralin....jag vill se dig näck mer än jag vill käka knäck osv osv.....kanske det blir ligga dåTungan ute
    Haha, jag hade legat med dig Oskyldig
    ulfsas skrev 2011-12-20 16:55:56 följande:
    Solig

Svårflörtad idag.......

Som fan! Idag skulle det t.o.m. krävas att man log åt mig för att jag skulle nappa Tyst
    Heidi1 skrev 2011-12-20 17:08:05 följande:
    det har jag inte sagt, men det finns fina killar i skåne med även rött ägg, Har bott i Ängelholm för så där 10 år sen
    Haha Det finns skräp-killar (och kvinnor) överallt. Förhoppningsvis finns det några godisbitar kvar här i Skåne (gärna Malmö)
    Smecker skrev 2011-12-20 18:31:57 följande:
    Måste testas..

Sliter av långkalsongerna...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!