• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-07 18:47:22 följande:
    Jobbigt om det varit tvärtom "jag har lagt ner det där med att vara kille men är fortfarande på dejtingsidorna" Skrattande
    hahahah mhm
  • Nicke

Det är fan inga som bor i Väsby. Jag är själv här ute.
    Tjejerna jag har dejtat från E-kontakt och liknande har bott på andra sidan stan.. eller så har de bott typ i ... Göteborg?

• Nicke
    Legacy skrev 2012-03-07 21:31:20 följande:
    Alltså jag kan fan intyga att alla bor i fucking jävla upplands väsby. ALLA. Nästan utom han som bor i Umeå då och han i vallentuna. (reserverar mig för om de hör till varandra men i listan står det de olika)

Så vi kan alltså komma till en slutsats här. Alla killar bor i fel ände landet och alla tjejer med. I mitten av landet pratar de konstigt så alla får helt enkelt flytta till skåne. Okej, alla med på det  ? 
    Jaha, tja, det är väl i Norra Stockholm vi bor då.
    Jag har dejtat en person under tiden som jag har skrivit i den här tråden.. och tja, det var ju en från den här tråden. På dejtingsidorna har det gått sämre. Det går ganska lång tid mellan det att jag får kontakt med någon som faktiskt verkar intresserad av mig via dejtingsidorna. Mitt ego är inte speciellt stort och att aldrig få svar på det man skickar iväg och så vidare är knappast positivt för min redan, rätt... skeva självbild... så jag tillför nog inte ett skit här egentligen.
  • Nicke

Sen har jag aldrig någonsin bowlat... annat än på Wii.. så jag skulle nog vara ett lätt offer för en vinnarskalle.

• Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-03-07 21:38:37 följande:
    Varför har du dåligt EGO?
    Det finns nog många olika orsaker....
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-07 21:39:20 följande:
    Fast så kan du ju inte se det, alltså det är så mycket slräp på de där sajterna och jag som tjej kan säga att jag har svårt att se de bra mailen för att folk skickar en massa skit hela tiden, jag kan sitta med 30 olästa mail efter bara en stund, och jaag orkar fan inte alltid gå igenom alla för att se om en av alla dessa är vettiga. Det var ren tur att jag gick igenom första högen och hittade den enda normala killen i Göteborg (så långt)

Men så misströsta inte för det är inte så jäkla lätt att se de bra just för skithögarna som ska skicka sina jävla "hej sexxy pyss pyss älska hela livvet va"  
    Fast jag har ju facit i hand? Efter ett tag så tröttnar man att försöka ta kontakt över huvud taget. Jag har väntat på att folk har kontaktat mig och nästan alla dessa har jag faktiskt träffat sen också.. men antalet går att räkna på en hand. Förutom dessa som skriver massor i början och sen plötsligt slutar då.
  • Nicke

Bowlingrelaterade videos kryllar det av på AFV så jag vet att man inte ska vara ute och springa på banan och försöka att inte kasta bollen åt fel håll iaf.

• Nicke
    Legacy skrev 2012-03-07 21:44:08 följande:
    Äh, de flesta härinne är ju singlar så det verkar ju liksom inte gå bättre för oss eller hur
    Det är rätt trevligt att bara dejta också kan jag tycka. Det är liksom... något.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-07 21:53:17 följande:
    Tänk på alla pengar du sparar på att slippa dejta Tungan ute det är fan inte gratis man ska hitta på saker till höger och vänster och äta och grejja och dona. *försöker vara positiv*
    Det brukar inte gå på så mycket.. som tur är.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!