Inlägg från: Night sky |Visa alla inlägg
  • Night sky

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Men? Själv känslan i sig, när den kommer... kan man verkligen kontrollera det? Är det inte när känslan har uppkommit som man kan kontrollera den? 

Jag kan ju liksom inte kontrollera en känsla innan den är där.. och när den kommer så kommer den.. det kan jag inte kontrollera? Men visst kan jag försöka kontrollera dem när de väl är där?

Är jag helt ute och cyklar?? Kanske skulle ta och ägna mig åt att städa lite här istället för att försöka tänka... vilket jag ändå gör alldeles för mycket

• Night sky
    Heidi1 skrev 2012-04-10 11:39:26 följande:
    Satt och funderade på det med vem han menar.
    Kommit fram till nåt?
  • Night sky
    Anonym skrev 2012-04-10 11:40:44 följande:
    Träffade en jättetrevlig kille på Happy Pancake, vi träffades några gånger och det var så himla bra och mysigt. Inget hångel... och det är ju nästan problemet.
    Sedan tyckte han att jag var för reserverad och då visade jag mer känslor och han gillade det... han sa att han ville ses igen och nu har vi inte hörts av på ett tag...
    Vet inte vad jag ska göra? Tänkte ringa nu och fråga rakt ut... men usch, det är lite jobbigt Men måste göra det.

Behöver lite peppande ord!
    Ja, ring och fråga du om du känner att du måste och vill göra det. 

Men fråga inte saker du inte vill veta svaret på!  (Tack Smecker! )
  • Night sky
    Heidi1 skrev 2012-04-10 11:48:23 följande:
    Nej, har du kommit på vem han kan mena?
    Nä...
    takida skrev 2012-04-10 11:49:41 följande:
    Är du Stockholmare?
    Hehe.. ja, jag är stockholmare. Men jag har väl inte hamnat i luven på FredrikCA? Förvånad Och damp hade jag inte senast jag kollade iallafall
    Smecker skrev 2012-04-10 11:53:03 följande:
    De nada Flört
    Solig
  • Night sky
    takida skrev 2012-04-10 12:02:17 följande:
    Hahaha, nä tänkte på annatGlad
    Kör en liten inbox till dig me!
    Jaså!? Vad nyfikenheten vaknade nu! Tungan ute
  • Night sky
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 12:58:28 följande:
    Men va kul att ngn verkar få till det på Pannkakan!
    Jag tycker själv att Pannkakan är den bästa dejtingsidan faktiskt! Lätt att förstå sig på och framför allt gratis och mycket människor!
  • Night sky
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-10 14:28:13 följande:
    Dessutom hade det där puckot mage att kalla min son (som är autistisk) för fula saker. Need I say att han blev ännu mindre populär efter det?!
    Men suck! Idioter finns det gott om.
  • Night sky

Är det inte lite väl mycket påhopp här i tråden?! Jag blir lite ledsen i ögat av allt tjafs

• Night sky
    Glädje58 skrev 2012-04-10 18:52:51 följande:
    Jag förstår mig inte på de som granskar texter på pannkakan. Om jag har en fin text och kompletterar med något kul, så nog tusan ska de underkänna den.

När jag sedan idiotförklarar dem i en ny presentation, så godkänner de den. Jag vet inte hur många gånger min presentation inleds med en utskällning. De gillar tydligen att ge igen...
    Jag har då aldrig haft några problem med nån textgranskning från Hp´s sida... fast det kanske beror på att jag inte skrivit så mycket iof
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!