Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Suck min exmake var inte nöjd med sina dejter. Hade ju verkligen hoppats så han slapp lägga sig i mig hela tiden. Han verkar ha någon skev uppfattning om att han ska träffa på Jennifer Anistone eller prinsessan Madelene. Han har på tok för höga krav! *besviken*

• Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-03-30 07:37:37 följande:
    Blir ju nästan lite kär i den här 22 åriga pojken jag fick mail av Drömmer

Hejsan vackra du:)
    Jag satt och kollade lite och så plötsligt så fick jag syn på ditt underbara ansikte och den bilden kommer finnas i mitt huvud länge. Jag vill påstå att du är en av de sötaste jag har sätt här på Happypancake du är vacker som en dröm:)
    Ursäkta mig, jag vill inte verka patetiskt eller så, men jag kan i beskriva med ord hur söt jag tycker att du är. Jag var bara tvungen att skriva en rad eller två till dig för jag har svårt för att stå imot sötsaker:D
    Allt bra med dig ?=)

Naw!!! Jag hade en 22åring förra sommaren och jag säger go for it!!!
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-03-30 14:10:08 följande:
    Känns lite lyxigt att få träffa min dejt idag, annars ses vi ju bara på veckodagarna.
    Jag ska ha det så jäkla roligt och mysigtGlad 
    Hoppas ni får det jättemysigt=))
  • Vanilla ice queen

Här finns ingen date i sikte än iaf. Känner fortfarande att min FBflirt gör mig lite knäsvag men vet inte hur det kommer bli med det öht... Varje gång vi ses känner jag mer och mer vilket mysig ödmjuk och go kille det är (och snygg). Men vet inte så mkt mer.

I kväll blir det sushi och dumplingsbuffe med mina bästa tjejer  och ja vi är sånna där dryga tjejer som finittrar skvalrar pratar om killproblem, sex och dricker vin hahaha. Stackars övriga restaurangbesökare

• Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-03-30 16:28:33 följande:
    Tycker det låter helt perfekt med en sushikväll med tjejerna... Njut och ha kul! Skit i övriga restaurangbesökare

Hahaha för något år sedan diskuterade vi sex ganska högt och var lite lätt berusade. Det var analsex, fisting mm. Ett par som precis satt sig bakom oss gick efter förrätten hahahah. Fast så grova ska vi inte vara i kväll. tror jag...DrömmerOskyldig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!