• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-07 22:48:37 följande:
    huh samma fast tvärt om? Var det min trötta skalle som inte fick ihop något alls av det du skrev?
    Att jag inte känt lika mycket som tjejerna menar jag. Alla jag har dejtat har ju velat fortsätta eller vad man ska säga. Det har alltid varit jag som har backat ur det. Jag har fått höra att det är mig det är fel på dock.
  • Nicke
    Night sky skrev 2012-03-07 22:53:32 följande:
    Jag har börjat fundera på det problemet... alltså om man själv blir intresserad så ska man inte visa det för tydligt så man inte skrämmer bort killen... så som man själv kan bli avskräckt/skrämd som du skriver...

Fast nu tänker jag väl för mycket IGEN... suck, dumma mig!
    Om en tjej är intresserad av mig så vill jag veta det. Hon får gärna vara tydlig. Det gör allt så mycket enklare.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-07 23:00:03 följande:
    Drömmer Vissa är övertydliga! 

Efter att ha varit det och det gick åt skogen så är jag siktnervös som nu jg vågar ju knappt säga flaska till han killen. Inte verka för på, jeg jg har tydligen nollställt mig. Jag vågar ingeting just nu.   Men det gär väl över
    Mja, vissa är ju det. Jag försöker dock att vara så tydlig jag kan.. när jag har möjlighet att vara tydlig. När jag väl vet vad jag verkligen vill... Med tanke på vad jag tycker om mig själv så behöver jag typ övertygas om att tjejen faktiskt är intresserad, på riktigt. Det kan bli lite jobbigt.. mest för henne... men men.
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-03-08 21:22:15 följande:
    Karusellerna skippar jag gärna. Har ni någon kärlekstunnel på Grönan?
    Klart att det finns en kärlekstunnel.
  • Nicke
    Glädje58 skrev 2012-03-08 21:25:53 följande:
    Det låter najs Hjärta
    Den är rätt trevlig. Obligatorisk när man är där och har partner förstås.

Min kompis åkte med sin flickvän före mig och min dåvarande flickvän en gång. Det var x-antal år sedan och digitalkameror var ovanligt men han hade en. När han ska kliva ur båten framför mig så glider den ur fickan och hamnar mellan kanten och båten... i vattnet alltså. Grönan tömde allt vatten på natten så att han fick tillbaka den men den var ju körd då förstås.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 21:52:06 följande:
    Jag ska jobba i Luleå och Helsingfors med, vadfan inga fler distansgrejjer!
    Distans? Du ska bo i Stockholm veckovis ju. Du kan välja att se det att du bor i Göteborg varannan vecka eller så kan du välja att se det som att du bor i Stockholm varannan.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:05:42 följande:
    sant. fan. jag bor i Sverige … och Finland snart. my god!
    En man i varje hamn kanske? Leva upp till din stämpel liksom.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:19:20 följande:
    Alltså neeeeej. Ett problem i varje hamn liksom Drömmer 

Fan jag måste ju liskom få in katterna på pensionat asap    

Äsch då!
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:19:20 följande:
    Alltså neeeeej. Ett problem i varje hamn liksom Drömmer 

Fan jag måste ju liskom få in katterna på pensionat asap    

Jag var nere i ladugården idag. Passade på att klappa på kalvarna. Grymt söta.
    Massor med katter och kattungar, tyvärr så hade ALLA kattsnuva och jag har slarvat med vaccineringen av mina så jag fick ju sanera mig själv. När jag låg bakom serverdatorn i ladugården och fixade så kom en kärlekskrank katt och körde nosen i ögat på mig. En riktigt snorig nos. PANIK

På tal om katter.. bara sådär.
  • Nicke
    Legacy skrev 2012-03-08 22:25:28 följande:
    NAAW Hjärta ah kalvar och kattungar och...och... naw. Kan jag soa där iställe för hotell tror du?
    Kalvarna är grymt söta. Jag tycker iofs att kossorna också är rätt gulliga.
    Har ni hört hur kossor hostar förresten? Det låter som en gammal gubbe med skit i lungorna. När jag flyttade hit 2006 så höll jag på att dö när jag var ute i mörkret. "Vem FAN är det som står och hostar i skogen?"

Om du sover här så får du ändå inte peta på kattungarna. Jag vill INTE ha in kattsnuvan hos mig.
    NatalieH skrev 2012-03-08 22:25:56 följande:
    Åh jag vill med klappa på kalvarna
    Det brukar uppskattas. Speciellt om man har barnen med sig.
    Jag hyr ett hus på en stor mjölkgård så det finns mycket djur omkring oss. Tyvärr så sålde vi fåren i samband med separationen men annars så hade man ju fått träffa Ullis och Ullrika också. haha (jag orkade inte klippa gräset så vi skaffade två får istället).
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!