• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-09 02:49:45 följande:
    Om du behöver beskrivningen över takidas drömkille till din biografi, så för all del..
    Nästan så att jag funderar på att göra ett litet experiment och ha din analys på min sida. Hm undrar hur många mail som då dimper in??Obestämd
  • takida
    ulfsas skrev 2012-04-09 13:09:13 följande:
    Vad har hänt med dig då? {#emotions_dlg.flower} *Tröst*
    Jag har blivit dumpadRynkar på näsan
  • takida

Just nu sitter jag och irriterar mig över en av mina egentligen goda egenskaper. Jag tänker alltid så jävla rationellt. Just nu vill jag bara vara arg och förbannad över hur han dumpade mig och att han lät mig tro att han ville satsa på oss. Men mitt rationella jag kommer i vägen, sättet han dumpade mig på var helt jävla åt skogen fel och det har han bett om ursäkt för. Och jag kan ju inte gå runt och vara arg på honom för att han inte känner för mig vad jag känner för honom. Sina känslor kan man inte styra över. Och jag kan liksom inte sluta tycka att han är en fin person. 
    Men jag är ledsen som satan och känner mig så jäkla dum  att jag inte märkte att det var något som var fel. 

• takida
    Heidi1 skrev 2012-04-09 13:14:49 följande:
    Han vinner över mig iaf.
    Tar emot att erkänna men han vinner över mig också...
  • takida
    Kärnfamilj skrev 2012-04-09 13:19:11 följande:
    Hej,

Surfade in på denna tråd från google och blev lite paff. 24000 svar i tråden?? Wow !
    Det verkar kanske vara rätt forum för att göra lite reklam för sig. (Eller är det fel forum för sånt?... ni får ursäkta nybörjaren)

Jag söker kontakt med kvinna i Göteborg som (som jag) har drömmar om familj (och då menar jag såklart inte fixa barn på första dejten... ;) snarare på 2-5 års sikt kanske, under förutsättningen att relationen visar sig fungera)

Jag:
    Man 40 år i Göteborg, bra jobb, bra ekonomi, bra boendesituation, bra hälsa och kroppsform. Inga tidigare barn, inga jobbiga skiljsmässor (senaste förhållandet sprack utan drama och bråk, bla pga att vi inte kunde enas om att skaffa barn)

Du:
    Kvinna i Göteborg med drömmar om framtida familj. Inga tidigare barn, inga skuldberg, inget tungt psykologiskt bagage.

Jag är f.ö. inte medlem i några av nätdejtingsajterna som nämns av trådstartaren. Vilken skulle ni isf rekomendera för en profil som min? :) Ragga på krogen har inte heller känts aktuellt för mig på typ 15 år.

/KL
    Välkommen!
    Syftet med denna tråden är mer att skriva av sig och peppa varandra i nätdejtingdjungel, även om det allt varit en eller annan tråddejt. 
    Tror inte vi har någon tjej i tråden som passar dina önskemål om en tjej. 
    Men du är alltid välkommen att skriva ändå.
  • takida
    Linslusen04 skrev 2012-04-09 13:16:32 följande:
    Jag vill också va med här :D
    Welcome!
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-04-09 13:30:38 följande:
    Om du vill kan du adda mig, heter citrina
    AddatGlad
  • takida
    Night sky skrev 2012-04-09 13:17:24 följande:
    Jag vann precis en WF match mot han!
    Bra jobbat! och efter noga övertänkande så vill jag inte spela mot dig dåSkrattande
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-04-08 20:13:14 följande:
    Blir nog svårt på fredag eller jag kan gå ut och dricka två tre öl. Slutar kl 20 och börjar jobba 7.30 på lördag.
    Typiskt!
    Planerar gärna in en helkväll på stan en annan gång då!
    Behöver bli lite full och odräglig och flörta hej vilt med främmande karlarFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!