• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag ska vara tydligare nästa gång jag skriver.
    Dessutom tycker jag dubbelmoral är sexigt. 

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida

Nu är jag här!

Hur är det med er? 

• Madida
    Smecker skrev 2012-05-09 17:43:06 följande:
    Toppen. Kan du ta vägen förbi och hångla upp mig lite? Annars måste jag ta citodon, och det vill jag inte.. :-P

Givetvis kan jag det. Allt för vänner liksom
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-05-09 17:57:20 följande:
    med mig är allt bara bra Hur är det själv?

Härligt att höra!
    Nej med mig är det inte helt 100. Fick för mig att vara hjältinna idag och fånga upp en person som höll på att ramla. Detta resulterade i att det small till i ryggen och nu har jag ONT. Men man gör ju sånt rent automatiskt. Hon slapp iaf falla i golvet. 
  • Madida
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-09 18:09:43 följande:
    Lagar mat. Dukar upp och alla sitter vid bordet. I två sekunder. Sen försvann barnen åt varsitt håll och här sitter jag... Men de äter iaf upp maten, jag får vara glad för det!

Laga mat och duka upp för mig så lovar jag att sitta kvar tills du är redo att resa dig
  • Madida
    lemonina skrev 2012-05-09 18:16:32 följande:
    Hej allihopa! Gissa vem som ska på date i helgen?Skrattande Men låter det helt galet att han ska hämta upp mig i bil och vi ska köra till en outlet ihop? Tror ni att risken finns att han kör ut mig i skogen och stycker mig?Förvånad

Risken för detta är självklart överhängande

Nej risken är väl ganska liten, men jag vet inte om jag skulle göra det. Fast jag är väl en liten fegis (eller bad ass var det nog) 
  • Madida
    Heidi1 skrev 2012-05-09 18:18:16 följande:
    Usch sånt är inget skoj, gjort en liknande sak, då bröt jag fingret
    Hoppas att din rygg mår bra snart.

Nej inget skoj alls. Är halvt handikappad och det gör mig arg. Kunde inte ens rensa kattlådan. Och det är ingen man kan be vem som helst hjälpa en med
  • Madida
    Smecker skrev 2012-05-09 18:27:55 följande:
    Nawww.. du är en klippa!
    Vill du ha det mjukt och mysigt eller hett och passionerat?
  • Madida
    Smecker skrev 2012-05-09 18:37:53 följande:
    Mysigt och passionerat.

Det fixar jag, inga problem!
  • Madida
    Legacy skrev 2012-05-09 18:38:31 följande:

Blir mitt enda inlägg för ikväll tror jag, sprutorna idag var från helvetet. De injicerade ju i ansiktet, i pannan och överallt, satt och skrek rakt ut och en fick hålla fast mig för at vi skulle kunna göra sprutorna alls. Har dödligt ont efteråt nu med och sitter och pillar i mig morfinpiller för att kunna sitta här...

fick dra in min lediga dag med ju och det de glömde säga var att det är en produkt jag aldrig sett jag ska stå och beätta om imorgon, och ensam med 400 besökare. Fick åka och presentera mig efter sprutorna, helt rödgråten och med blodsår i pannan, skitsnyggt, de måste verkligen vara nöjda med att de fick mig....

Jag som är kass på att vara närvarande här blir ju nyfiken på vad det är du har gjort?
    Och du kommer fixa det perfekt imorgon! 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!