bellis79 skrev 2012-03-30 18:23:06 följande:
Hej alla, vart härifrån några dagar, har haft sjukt mycket på jobb o träning o sen däckat hemma typ efter kvällsjobb o projekt. Men idag tog jag semester o bara sovit , tränat, shoppat o ska ta hand om mig själv.
Ni vet den killen jag fick analyserat här sist som inte tog ng iniativ till ng mer och jag blev tossig på att han inte hörde av sig. Efter vi setts o jag sov där så messade vi någon dag senare.. sen har han inte hört av sig, jag har sänt 1 mail som han inte svarade på för ca 3 veckor sen. han fick nog kalla fötter men anser att fegheten är det värsta att ng man ändå träffat 6-7 gg o låtit sova över, att han bara skiter o säga det o.. men då var han inget för mig för det handlar om respekt och den gentleman jag trodde han var, tar tillbaka det.
Var på dejt i onsdags, en kille jag mailat lite med, men inget för mig, för grå , tyst och alldaglig.. behöver ng som sticker lite ut.
Så nu är det tomt här men jag behöver egentid och på måndag börjar jag min nya tjänst så måste ladda i helgen o har ett lopp jag ska tävla i snart så vet var min fokus är o tja killar nja inte just nu, nöjder mig med mina kk.:)
Låter som ett bra beslut och nu kommer säker Mr right bara för att du skrivit killar inte just nu tack